Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1786
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВерстяк, Оксана Миколаївна-
dc.contributor.authorМельник, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-02-20T08:36:39Z-
dc.date.available2024-02-20T08:36:39Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherУДК 339.56-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1786-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherМаркетинг як основа формування стратегії соціально-економічного розвитку прикордонного регіону: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці (Україна) – м. Сучава (Румунія), 11-12 листопада 2020 р. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2020. – 324 с. – С. 228-230.uk_UK
dc.subjectзовнішня торгівляuk_UK
dc.subjectдиверсифікація експортуuk_UK
dc.subjectєвроінтеграція регіонів Україниuk_UK
dc.titleТенденції трансформаційних змін в економіціuk_UK
dc.title.alternativeTrends of Transformation Changes in the Economyuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Appears in Collections:06.51.65 Міжнародна торгівля (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тенденції трансформаційних змін в економіці.pdfОсновний текст132.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.