Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1783
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВдовічен, Анатолій Анатолійович / Vdovichen, Anatolii-
dc.contributor.authorКифяк, Василь Федорович / Kyfiak, Vasyl / Kyfyak, Vasyl-
dc.contributor.authorВдовічена, Ольга Геннадіївна / Vdovichena, Olha-
dc.contributor.authorЛошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna-
dc.contributor.authorЧичун, Валентина Андріївна / Chychun, Valentyna-
dc.contributor.authorЧаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii-
dc.contributor.authorБозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena-
dc.contributor.authorЛошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна / Losheniuk, Oksana-
dc.contributor.authorХитрова, Ольга Аліківна / Khytrova, Olha-
dc.contributor.authorКруглянко, Андрій Вікторович / Kruhlyanko, Andriy-
dc.contributor.authorУрсакій, Юлія Анатоліївна / Ursakii, Yuliia-
dc.contributor.authorДолга, Галина Венедиктівна / Dolha, Halyna-
dc.contributor.authorВерстяк, Оксана Миколаївна / Verstiak, Oksana-
dc.contributor.authorГищук, Роман Миколайович / Hyshchuk, Roman-
dc.contributor.authorПенюк, Валерія Олександрівна / Peniuk, Valeriia-
dc.contributor.authorПолянко, Галина Олегівна / Polianko, Halyna-
dc.contributor.authorБоднараш, Іустина Іллівна-
dc.contributor.authorПисар, Михайло Геннадійович-
dc.contributor.authorРоїк, Діана Миколаївна-
dc.contributor.authorСмотилевич, Галина Василівна-
dc.contributor.authorВдовічен, Данило Анатолійович / Vdovichen, Danylo-
dc.date.accessioned2024-02-15T11:37:42Z-
dc.date.available2024-02-15T11:37:42Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherУДК 658.8:392.72 (477)-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1783-
dc.description.abstractУ монографії представлено результати дослідження теоретичних положень та практичні рекомендації щодо формування, впровадження та управління брендинговими технологіями на підприємствах регіону. Зокрема, в роботі висвітлено теоретичні основи бренд-менеджменту, визначено роль брендингу і бренд-стратегії в управлінні підприємствами та окреслено інструменти їх формування на прикладі Чернівецької області як прикордонного регіону, здійснено аналіз управління євроінтеграційними бізнеспроцесами на підприємствах та забезпечення їх конкурентоспроможності на основі брендингових технологій. Видання буде корисним для науковців, представників органів місцевого самоврядування, фахівців, студентів та інших зацікавлених осіб.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherФормування та управління брендинговими технологіями підприємств регіону в умовах євроінтеграції : монографія / кол. авт. за заг. ред. А. А. Вдовічена. − Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2023. − 108 с.uk_UK
dc.titleФормування та управління брендинговими технологіями підприємств регіону в умовах євроінтеграціїuk_UK
dc.typeBookuk_UK
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
164.pdfОсновний текст2.55 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.