Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1775
Title: Комунікаційна складова інвестиційного проєкту в умовах загроз та ризиків
Other Titles: Communicative Component of the Investment Project in Conditions of Threats and Risks
Authors: Урсакій, Юлія Анатоліївна
Пенюк, Валерія Олександрівна
Keywords: комунікації
communications
комунікативна компетентність
communicative competence
підприємство
enterprise
бізнеспроєкт
usiness project
інвестиційний проєкт
investment project
стадії інвестиційного проєкту
investment project stages
Issue Date: 2023
Publisher: Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. - Чернівці: ЧТЕІ ДНТЕУ, 2023. Вип. ІІ (90). - Економічні науки. С.33-47
Abstract: Актуальність. Постановка проблеми. Інвестиційна діяльність дає змогу забезпечити підприємство джерелами економічних вигод. Але пошук хороших інвесторів неможливий без уміння комунікувати чи домовлятись. Реалізація інвестиційного проєкту – складний процес, який включає передінвестиційну, власне інвестиційну та постінвестиційну стадії. Тому важливо зрозуміти, які комунікативні компетентності необхідні менеджеру/власнику бізнесу для того, що реалізувати інвестиційний проєкт та встановити тісні зв’язки з інвесторами в умовах постійних загроз і ризиків. Мета дослідження полягає у вивченні ролі та значення комунікацій і комунікативної компетентності менеджерів у процесі забезпечення та реалізації інвестиційних проєктів підприємств в умовах загроз та ризиків. Методологія. Під час виконання дослідження використано загальнонаукові теоретичні методи: абстрактнологічний метод – для здійснення теоретичних узагальнень про сутність інвестиційного проєкту та стадій його реалізації; узагальнення – для формування комунікативних компетентностей, що забезпечують всі етапи реалізації інвестиційного проєкту. Результати. У статті визначено, що комунікативна компетентність менеджерів, що представляють інвестиційний проєкт, включає: вміння спілкуватись з людьми на різних рівнях структури організації: із підлеглими співробітниками, групами, підрозділами; за межами організації: із клієнтами, постачальниками, банками; інвесторами; використання формалізованої комунікації на зустрічах, у процесі розробляння звітів, пропозицій, презентацій бізнес-планів; використання неформальної комунікації в спілкуванні зі співробітниками, консультуванні, знайомства з інвесторами; використання комунікації для пошуку інформації, контролю, участі в дискусіях; створення баз контактів майбутніх інвесторів, впливу на інших людей. На основі проведеного дослідження було визначено три стадії реалізації інвестиційного проєкту: передінвестиційну, інвестиційну, постінвестиційну. Практичне значення. Запропоновані комунікативні компетентності трьох стадій інвестиційного проєкту можуть складати основу базових компетентностей, необхідних сучасним менеджерам/керівникам бізнесу для реалізації їхніх проєктів в умовах загроз та ризиків. Вони можуть видозмінюватись, доповнюватись та вдосконалюватись залежно від виду діяльності підприємства, конкурентної ситуації на ринку, періоду реалізації бізнеспроєкту тощо. Investment activity makes it possible to provide the enterprise with sources of economic benefits. But finding good investors is impossible without the ability to communicate or negotiate. Implementation of an investment project is a complex process that includes pre-investment, actual investment and post-investment stages. Therefore, it is important to understand what communicative competences are necessary for a business manager/owner in order to implement an investment project and establish close relations with investors in conditions of threats and risks. The purpose of the research is to study the role and importance of communications and communicative competence of managers in the process of ensuring and implementing investment projects of enterprises in conditions of threats and risks. In the process of carrying out the research, general scientific theoretical methods were used: the abstract-logical method - to make theoretical generalizations about the essence of the investment project and the stages of its implementation; generalization - for the formation of communicative competences that provide all stages of the implementation of an investment project. The article defines that the communicative competence of managers representing an investment project includes: the ability to communicate with people at different levels of the organization's structure: with subordinate employees, groups, units; outside the organization: with customers, suppliers, banks; investors; use of formalized communication at meetings, in the process of developing reports, proposals, presentation of business plans; use of informal communication in communicating with employees, consulting, getting to know investors; use of communication to search for information, control, participation in discussions; creation of contact bases of future investors, influence on other people. Based on the conducted research, three stages of investment project implementation were determined: pre-investment, investment and post-investment, and the proposed communicative competences that ensure their implementation. The proposed communicative competencies of the three stages of an investment project can form the basis of the basic competencies needed by modern business managers/executives for the implementation of their projects in conditions of threats and risks, and can also be modified, supplemented and improved depending on the type of activity of the enterprise, the competitive situation on the market, the period of implementation of the business project, etc.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1775
Appears in Collections:06.54.31 Науково-технічний прогрес. Нові технології. Нововведення. Дослідження та розробки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.