Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1736
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorManachynska, Yulia-
dc.contributor.authorYevdoshchak, Volodymyr-
dc.date.accessioned2023-10-18T06:34:56Z-
dc.date.available2023-10-18T06:34:56Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherУДК 332.1:657.1 +658.8-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1736-
dc.language.isoenuk_UK
dc.publisherМаркетинг як основа формування стратегії соціально-економічного розвитку прикордонного регіону : Збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції, , м. Чернівці (Україна) – м.Сучава, Ватра-Дорней (Румунія), 6-8 квітня 2020 р. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2020. - C. 128-131.uk_UK
dc.subjectоблікuk_UK
dc.subjectоблікове забезпеченняuk_UK
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UK
dc.subjectекономічний розвиток регіонуuk_UK
dc.titleAccounting Support of Marketing Strategy Management of Economic Development of the Border Regionuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Appears in Collections:06.35.31 Облік (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Accounting support of marketing strategy management of economic development of the border region.pdfОсновний текст138.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.