Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1736
Назва: Accounting Support of Marketing Strategy Management of Economic Development of the Border Region
Автори: Manachynska, Yulia
Yevdoshchak, Volodymyr
Теми: облік
облікове забезпечення
маркетингові стратегії
економічний розвиток регіону
Дата публікації: 2020
Видавництво: Маркетинг як основа формування стратегії соціально-економічного розвитку прикордонного регіону : Збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції, , м. Чернівці (Україна) – м.Сучава, Ватра-Дорней (Румунія), 6-8 квітня 2020 р. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2020. - C. 128-131.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1736
Розташовується у зібраннях:06.35.31 Облік (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Accounting support of marketing strategy management of economic development of the border region.pdfОсновний текст138.38 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.