Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1725
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena-
dc.date.accessioned2023-08-30T09:47:58Z-
dc.date.available2023-08-30T09:47:58Z-
dc.date.issued2023-05-11-
dc.identifier.citationhttp://chtei-knteu.cv.ua/ua/content/download/subsection/nayka/konf_11_05_2023.pdfuk_UK
dc.identifier.otherУДК 338.484:658.8-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1725-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherТрансформація готельно-ресторанного бізнесу регіону в умовах євроінтеграції : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці, 11 травня 2023 р. Чернівці : Технодрук, 2023. 266 с. (С. 29-33)uk_UK
dc.subjectгастрономічний туризмuk_UK
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UK
dc.subjectінноваційні технологіїuk_UK
dc.titleМаркетинговий підхід до розвитку гастрономічного туризму на Буковиніuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:71.37.05 Види та форми відпочинку і туризму (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бозуленко-тези Маркетинговий підхід до розвитку гатрономічного туризму на Буковині.pdfосновний текст315.72 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.