Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1725
Назва: Маркетинговий підхід до розвитку гастрономічного туризму на Буковині
Автори: Бозуленко, Олена Ярославівна
Теми: гастрономічний туризм
маркетингові інструменти
інноваційні технології
Дата публікації: 11-тра-2023
Видавництво: Трансформація готельно-ресторанного бізнесу регіону в умовах євроінтеграції : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці, 11 травня 2023 р. Чернівці : Технодрук, 2023. 266 с. (С. 29-33)
Бібліографічний опис: http://chtei-knteu.cv.ua/ua/content/download/subsection/nayka/konf_11_05_2023.pdf
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1725
Розташовується у зібраннях:71.37.05 Види та форми відпочинку і туризму (тези)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.