Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1725
Название: Маркетинговий підхід до розвитку гастрономічного туризму на Буковині
Авторы: Бозуленко, Олена Ярославівна
Ключевые слова: гастрономічний туризм
маркетингові інструменти
інноваційні технології
Дата публикации: 11-мая-2023
Издатель: Трансформація готельно-ресторанного бізнесу регіону в умовах євроінтеграції : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці, 11 травня 2023 р. Чернівці : Технодрук, 2023. 266 с. (С. 29-33)
Библиографическое описание: http://chtei-knteu.cv.ua/ua/content/download/subsection/nayka/konf_11_05_2023.pdf
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1725
Располагается в коллекциях:71.37.05 Види та форми відпочинку і туризму (тези)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.