Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1722
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena-
dc.date.accessioned2023-08-30T07:46:28Z-
dc.date.available2023-08-30T07:46:28Z-
dc.date.issued2021-05-20-
dc.identifier.citationhttp://chtei-knteu.cv.ua/ua/content/download/subsection/nayka/konf_20_05_2021.pdf.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 658.8:330.341.1-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1722-
dc.description.abstractThe formation of innovative marketing system is considered in crisis conditions. The concept of innovative marketing as the basis for market investigation and search for the enterprise competitive strategy is defined. It is determined that innovative marketing is divided into two types: strategic, which includes the development of innovative strategy, market analysis and operational, which implements the concepts of strategic innovation marketing.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherТрансформація податкової та обліково-аналітичної систем в контексті сучасних кризових явищ: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці (Україна, 20 травня 2021 р. – Чернівці: Технодрук, 2021. – 379 с. (С. 255-257).uk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectкризиuk_UK
dc.subjectінноваціїuk_UK
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UK
dc.subjectвпровадження маркетингових інноваційuk_UK
dc.titleРоль інноваційного маркетингу в умовах кризиuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Бозуленко.pdfосновний текст406.88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.