Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1722
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБозуленко, Олена Ярославівна-
dc.date.accessioned2023-08-30T07:46:28Z-
dc.date.available2023-08-30T07:46:28Z-
dc.date.issued2021-05-20-
dc.identifier.citationhttp://chtei-knteu.cv.ua/ua/content/download/subsection/nayka/konf_20_05_2021.pdf.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 658.8:330.341.1-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1722-
dc.description.abstractThe formation of innovative marketing system is considered in crisis conditions. The concept of innovative marketing as the basis for market investigation and search for the enterprise competitive strategy is defined. It is determined that innovative marketing is divided into two types: strategic, which includes the development of innovative strategy, market analysis and operational, which implements the concepts of strategic innovation marketing.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherТрансформація податкової та обліково-аналітичної систем в контексті сучасних кризових явищ: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці (Україна, 20 травня 2021 р. – Чернівці: Технодрук, 2021. – 379 с. (С. 255-257).uk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectкризиuk_UK
dc.subjectінноваціїuk_UK
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UK
dc.subjectвпровадження маркетингових інноваційuk_UK
dc.titleРоль інноваційного маркетингу в умовах кризиuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Appears in Collections:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Бозуленко.pdfосновний текст406.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.