Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1722
Назва: Роль інноваційного маркетингу в умовах кризи
Автори: Бозуленко, Олена Ярославівна
Теми: маркетинг
кризи
інновації
конкурентоспроможність
впровадження маркетингових інновацій
Дата публікації: 20-тра-2021
Видавництво: Трансформація податкової та обліково-аналітичної систем в контексті сучасних кризових явищ: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці (Україна, 20 травня 2021 р. – Чернівці: Технодрук, 2021. – 379 с. (С. 255-257).
Бібліографічний опис: http://chtei-knteu.cv.ua/ua/content/download/subsection/nayka/konf_20_05_2021.pdf.
Короткий огляд (реферат): The formation of innovative marketing system is considered in crisis conditions. The concept of innovative marketing as the basis for market investigation and search for the enterprise competitive strategy is defined. It is determined that innovative marketing is divided into two types: strategic, which includes the development of innovative strategy, market analysis and operational, which implements the concepts of strategic innovation marketing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1722
Розташовується у зібраннях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Бозуленко.pdfосновний текст406.88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.