Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1722
Title: Роль інноваційного маркетингу в умовах кризи
Authors: Бозуленко, Олена Ярославівна
Keywords: маркетинг
кризи
інновації
конкурентоспроможність
впровадження маркетингових інновацій
Issue Date: 20-May-2021
Publisher: Трансформація податкової та обліково-аналітичної систем в контексті сучасних кризових явищ: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці (Україна, 20 травня 2021 р. – Чернівці: Технодрук, 2021. – 379 с. (С. 255-257).
Citation: http://chtei-knteu.cv.ua/ua/content/download/subsection/nayka/konf_20_05_2021.pdf.
Abstract: The formation of innovative marketing system is considered in crisis conditions. The concept of innovative marketing as the basis for market investigation and search for the enterprise competitive strategy is defined. It is determined that innovative marketing is divided into two types: strategic, which includes the development of innovative strategy, market analysis and operational, which implements the concepts of strategic innovation marketing.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1722
Appears in Collections:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Бозуленко.pdfосновний текст406.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.