Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1712
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБозуленко, Олена Ярославівна-
dc.date.accessioned2023-08-24T09:18:16Z-
dc.date.available2023-08-24T09:18:16Z-
dc.date.issued2023-03-14-
dc.identifier.citationhttps://knute.edu.ua/file/MzEyMQ==/dfa2684085a58809d90b630a0fe26059.pdfuk_UK
dc.identifier.otherУДК 658.8:004.7-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1712-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisher"Бренд-менеджмент: маркетингові технології" : тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. / відп. ред. А. Мазаракі. - Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023 - 516 с. (С.152-154)uk_UK
dc.subjectмаркетингові технологіїuk_UK
dc.subjectавтоматизаціяuk_UK
dc.subjectпрограмне забезпеченняuk_UK
dc.titleЦифрова трансформація як сучасний багатофункціональний маркетинговий інструментuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Appears in Collections:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.