Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1712
Назва: Цифрова трансформація як сучасний багатофункціональний маркетинговий інструмент
Автори: Бозуленко, Олена Ярославівна
Теми: маркетингові технології
автоматизація
програмне забезпечення
Дата публікації: 14-бер-2023
Видавництво: "Бренд-менеджмент: маркетингові технології" : тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. / відп. ред. А. Мазаракі. - Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023 - 516 с. (С.152-154)
Бібліографічний опис: https://knute.edu.ua/file/MzEyMQ==/dfa2684085a58809d90b630a0fe26059.pdf
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1712
Розташовується у зібраннях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.