Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1712
Title: Цифрова трансформація як сучасний багатофункціональний маркетинговий інструмент
Authors: Бозуленко, Олена Ярославівна
Keywords: маркетингові технології
автоматизація
програмне забезпечення
Issue Date: 14-Mar-2023
Publisher: "Бренд-менеджмент: маркетингові технології" : тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. / відп. ред. А. Мазаракі. - Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023 - 516 с. (С.152-154)
Citation: https://knute.edu.ua/file/MzEyMQ==/dfa2684085a58809d90b630a0fe26059.pdf
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1712
Appears in Collections:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.