82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези) Домівка зібрання Перегляд статистики

Logo

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 20 з 38
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Екологічний маркетинг як запорука забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних підприємствБагрій, Конон Леонідович / Bagrii, Konon; Карвацька, Анжеліка Василівна
2018Особливості статистичної вибірки в маркетингових дослідженняхБагрій, Конон Леонідович / Bagrii, Konon
2025-04Клієнтоцентричний сервіс у сфері обслуговуванняБозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena
2025-03-12Сталий розвиток як інструмент брендингуБозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena
2025Особливості формування маркетингових стратегій в умовах кризиЛошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna
2013-04Забезпечення конкурентоспроможності торговельних підприємствБозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena
2014-04Конкурентні маркетингові стратегії підприємстваБозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena; Павліченко, Наталя Ігорівна
2016-11Екологічні інновації у маркетинговій товарній політиціБозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena; Бозуленко, Олександр Юрійович
2014-04Особливості стратегічного розвитку торговельних підприємств із застосуванням маркетингуБозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena; Жалба, Ілля Олександрович
2015-11Теоретичні підходи до використання маркетингових інноваційних технологій вітчизняними підприємствами роздрібної торгівліБозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena; Любківська, Галина Василівна
2017-04Роль реклами у формуванні іміджу підприємстваБозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena; Бозуленко, Олександр Юрійович
2018-05Застосування концепції маркетингу у розвитку туристичної індустрії регіонуБозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena; Бозуленко, Олександр Юрійович
2019-04Сутність стратегічної діагностики підприємств у прикордонних регіонах в умовах маркетингуБозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena; Бозуленко, Олександр Юрійович
2020-11Теоретичні підходи до формування маркетингових стратегій у сфері послуг роздрібної торгівлі регіонуБозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena
2024-05Маркетинговий підхід до сприяння розвитку соціальної відповідальності бізнесу в умовах війни на шляху до євроінтеграціїБозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena
2020Бренд-стратегія компанії: значення та етапиУрсакій, Юлія Анатоліївна / Ursakii, Yuliia
2024Роль корпоративного навчання в підвищенні конкурентоспроможності підприємстваУрсакій, Юлія Анатоліївна / Ursakii, Yuliia
2016Значення маркетингової політики комунікацій в управлінській діяльності сучасного підприємстваЧичун, Валентина Андріївна / Chychun, Valentyna
2021Маркетингове управління розвитку бренд-технологій підприємствЛошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna; Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна / Losheniuk, Oksana
2015Фактори підвищення конкурентоспроможності підприємстваЛошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 20 з 38