82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези) Домівка зібрання Перегляд статистики

Logo

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 21 до 38 з 38
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Сучасні маркетингові технології у сфері гостинностіЛошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna; Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна / Losheniuk, Oksana
2024Стратегія маркетингового управління в умовах європейської інтеграціїЛошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna; Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна / Losheniuk, Oksana
2023Стратегія бренд-менеджменту в маркетинговій діяльності підприємствЛошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna; Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна / Losheniuk, Oksana
2018Стратегії міжнародного маркетингу в туристичній галузіЛошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna; Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна / Losheniuk, Oksana
2022Розвиток маркетингової діяльності підприємствЛошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna; Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна / Losheniuk, Oksana
2020Омніканальний маркетинг у забезпеченні розвитку підприємств регіонуЛошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna; Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна / Losheniuk, Oksana
2019Новітній маркетинговий інструментарій забезпечення розвитку підприємств прикордонного регіонуЛошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna; Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна / Losheniuk, Oksana
2015Методичний інструментарій стратегічного маркетингового управління розвитку регіонуЛошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna
2017Маркетингові стратегії у діяльності підприємств регіонуЛошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna
2016Маркетингова стратегія позиціонування діяльності підприємств регіону в умовах євроінтеграціїЛошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna
2023Використання інструментів маркетингу закладами ресторанного господарства в умовах нових викликівЛошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna; Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна / Losheniuk, Oksana
2021Необхідність маркетингових досліджень для успішності ресторанного бізнесуБагрій, Конон Леонідович / Bagrii, Konon
2020The use of integrated marketing communications in the restaurant businessДанилюк (Череп), Інна Петрівна / Danyliuk, Inna; Parashchuk, Anastasiia; Багрій, Конон Леонідович / Bagrii, Konon
2020Marketing analysis as an integral part of the complex economic analysis of business activities in marketing research systemБагрій, Конон Леонідович / Bagrii, Konon
2020The importance of marketing research for the success of restaurant businessПіддубний, Володимир Антонович / Piddubnuy, Volodymyr / Piddubnyi, Volodymyr; Паламарек, Каріна Вікторівна / Palamarek, Karina; Багрій, Конон Леонідович / Bagrii, Konon; Струтинська, Любов Тодорівна / Strutynska, Lyubov
2021-05-20Роль інноваційного маркетингу в умовах кризиБозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena
2010Проблеми та завдання розвитку виставково-ярмаркової діяльності прикордонних територійВдовічен, Анатолій Анатолійович / Vdovichen, Anatolii; Вдовічена, Ольга Геннадіївна / Vdovichena, Olha
2023-03-14Цифрова трансформація як сучасний багатофункціональний маркетинговий інструментБозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 21 до 38 з 38