82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези) Collection home page

Logo

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 38 of 38
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Сучасні маркетингові технології у сфері гостинностіЛошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna; Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна / Losheniuk, Oksana
2024Стратегія маркетингового управління в умовах європейської інтеграціїЛошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna; Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна / Losheniuk, Oksana
2023Стратегія бренд-менеджменту в маркетинговій діяльності підприємствЛошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna; Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна / Losheniuk, Oksana
2018Стратегії міжнародного маркетингу в туристичній галузіЛошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna; Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна / Losheniuk, Oksana
2022Розвиток маркетингової діяльності підприємствЛошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna; Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна / Losheniuk, Oksana
2020Омніканальний маркетинг у забезпеченні розвитку підприємств регіонуЛошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna; Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна / Losheniuk, Oksana
2019Новітній маркетинговий інструментарій забезпечення розвитку підприємств прикордонного регіонуЛошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna; Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна / Losheniuk, Oksana
2015Методичний інструментарій стратегічного маркетингового управління розвитку регіонуЛошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna
2017Маркетингові стратегії у діяльності підприємств регіонуЛошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna
2016Маркетингова стратегія позиціонування діяльності підприємств регіону в умовах євроінтеграціїЛошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna
2023Використання інструментів маркетингу закладами ресторанного господарства в умовах нових викликівЛошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna; Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна / Losheniuk, Oksana
2021Необхідність маркетингових досліджень для успішності ресторанного бізнесуБагрій, Конон Леонідович / Bagrii, Konon
2020The use of integrated marketing communications in the restaurant businessДанилюк (Череп), Інна Петрівна / Danyliuk, Inna; Parashchuk, Anastasiia; Багрій, Конон Леонідович / Bagrii, Konon
2020Marketing analysis as an integral part of the complex economic analysis of business activities in marketing research systemБагрій, Конон Леонідович / Bagrii, Konon
2020The importance of marketing research for the success of restaurant businessПіддубний, Володимир Антонович / Piddubnuy, Volodymyr / Piddubnyi, Volodymyr; Паламарек, Каріна Вікторівна / Palamarek, Karina; Багрій, Конон Леонідович / Bagrii, Konon; Струтинська, Любов Тодорівна / Strutynska, Lyubov
2021-05-20Роль інноваційного маркетингу в умовах кризиБозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena
2010Проблеми та завдання розвитку виставково-ярмаркової діяльності прикордонних територійВдовічен, Анатолій Анатолійович / Vdovichen, Anatolii; Вдовічена, Ольга Геннадіївна / Vdovichena, Olha
2023-03-14Цифрова трансформація як сучасний багатофункціональний маркетинговий інструментБозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 38 of 38