82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези) Домівка зібрання Перегляд статистики

Logo

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 20 з 21
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Значення маркетингової політики комунікацій в управлінській діяльності сучасного підприємстваЧичун, Валентина Андріївна
2021Маркетингове управління розвитку бренд-технологій підприємствЛошенюк, Ірина Романівна; Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна
2015Фактори підвищення конкурентоспроможності підприємстваЛошенюк, Ірина Романівна
2022Сучасні маркетингові технології у сфері гостинностіЛошенюк, Ірина Романівна; Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна
2024Стратегія маркетингового управління в умовах європейської інтеграціїЛошенюк, Ірина Романівна; Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна
2023Стратегія бренд-менеджменту в маркетинговій діяльності підприємствЛошенюк, Ірина Романівна; Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна
2018Стратегії міжнародного маркетингу в туристичній галузіЛошенюк, Ірина Романівна; Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна
2022Розвиток маркетингової діяльності підприємствЛошенюк, Ірина Романівна; Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна
2020Омніканальний маркетинг у забезпеченні розвитку підприємств регіонуЛошенюк, Ірина Романівна; Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна
2019Новітній маркетинговий інструментарій забезпечення розвитку підприємств прикордонного регіонуЛошенюк, Ірина Романівна; Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна
2015Методичний інструментарій стратегічного маркетингового управління розвитку регіонуЛошенюк, Ірина Романівна
2017Маркетингові стратегії у діяльності підприємств регіонуЛошенюк, Ірина Романівна
2016Маркетингова стратегія позиціонування діяльності підприємств регіону в умовах євроінтеграціїЛошенюк, Ірина Романівна
2023Використання інструментів маркетингу закладами ресторанного господарства в умовах нових викликівЛошенюк, Ірина Романівна; Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна
2021Необхідність маркетингових досліджень для успішності ресторанного бізнесуБагрій, Конон Леонідович
2020The use of integrated marketing communications in the restaurant businessDanyliuk, Inna; Parashchuk, Anastasiia; Bagrii, Konon
2020Marketing analysis as an integral part of the complex economic analysis of business activities in marketing research systemBagrii, Konon
2020The importance of marketing research for the success of restaurant businessPiddubnyi, Volodymyr; Palamarek, Karina; Bagrii, Konon; Strutynska, Lyubov
2021-05-20Роль інноваційного маркетингу в умовах кризиБозуленко, Олена Ярославівна
2010Проблеми та завдання розвитку виставково-ярмаркової діяльності прикордонних територійВдовічен, Анатолій Анатолійович; Вдовічена, Ольга Геннадіївна
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 20 з 21