82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези) Collection home page

Logo

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 7 of 7
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Необхідність маркетингових досліджень для успішності ресторанного бізнесуБагрій, Конон Леонідович
2020The use of integrated marketing communications in the restaurant businessDanyliuk, Inna; Parashchuk, Anastasiia; Bagrii, Konon
2020Marketing analysis as an integral part of the complex economic analysis of business activities in marketing research systemBagrii, Konon
2020The importance of marketing research for the success of restaurant businessPiddubnyi, Volodymyr; Palamarek, Karina; Bagrii, Konon; Strutynska, Lyubov
2021-05-20Роль інноваційного маркетингу в умовах кризиБозуленко, Олена Ярославівна
2010Проблеми та завдання розвитку виставково-ярмаркової діяльності прикордонних територійВдовічен, Анатолій Анатолійович; Вдовічена, Ольга Геннадіївна
2023-03-14Цифрова трансформація як сучасний багатофункціональний маркетинговий інструментБозуленко, Олена Ярославівна
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 7 of 7