Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1451
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧичун, Валентина Андріївна-
dc.date.accessioned2023-06-05T11:18:38Z-
dc.date.available2023-06-05T11:18:38Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherУДК 65.012.613-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1451-
dc.description.abstractАктуальність. Постановка проблеми. Сучасний ринок товарів та послуг України характеризується насиченістю, тому виникає потреба пошуку нових шляхів їх реалізації. Інтеграція України у європейський простір може відкрити нові ринки збуту українським підприємцям. Існує деякий прогрес в цьому напрямку, але, окрім активних дій уряду щодо посилення взаємозв’язків між Європою та Україною, це вимагає внутрішньої підготовки підприємств до жорсткої конкуренції на міжнародному рівні та відповідність міжнародним стандартам. Тому важливими завданнями підприємств мають стати: виокремитись серед конкурентів і сподобатися іноземному споживачеві завдяки використання брендингу, ось чому виникає потреба вивчення товарного сегменту брендингових підприємств та формулювання правил побудови ефективної стратегії. Мета дослідження. Основною метою є дослідження особливостей управління та формування стратегії брендингового підприємствами в умовах розвитку євроінтеграційних процесів. Методологія. Для визначення сутності та вивчення видів брендингових стратегій було використано метод аналізу та синтезу отриманих результатів. Дослідження тенденцій розвитку брендингу в Україні та світі зумовило використання статистичного методу та аналізу даних. Абстрактно-логічний метод застосовувався для визначення правил формування стратегії успішного виходу вітчизняних брендів на міжнародний ринок. Результати. У статті визначено особливості управління та формування стратегії брендингового підприємствами в умовах розвитку євроінтеграційних процесів, шляхом виділення сутності та видів брендингових стратегій, визначення можливої для національних підприємств, та дослідження тенденцій розвитку брендингу в Україні та світі. Вироблення основних правил формування стратегії успішного виходу вітчизняних брендів на міжнародний ринок. Тому фірма повинна визначити дієву стратегію виходу на ринок й обрати: глобальну стратегію, багатонаціональну чи змішану. На нашу думку, дієвою буде змішана стратегія, яка надасть можливість підприємству зайняти свій сегмент. Практичне значення. Запропоновані правила формування стратегії виходу брендингового підприємства на міжнародний ринок може використовуватись вітчизняними та зарубіжними агентами, з метою мінімізації ризиків та швидкої адаптації товарів та послуг у відповідності із міжнародними стандартами. Перспективи подальших досліджень. Подальшого дослідження вимагає вивчення зовнішніх та внутрішніх загроз та ризиків виходу на міжнародний ринок в умовах євроінтеграції. The article describes that a brand is a complex of psychological techniques and beliefs, physical attributes of products that attract the consumer and are used to differentiate them from the products and services of competitors. Brand strategy is an important stage for a branding enterprise. Therefore, the firm must determine the idea of entering the market, then choose: a global strategy, multinational or mixed. Particular attention should be paid to choosing the type of brand: corporate or individual, family of goods, or others. In addition to an effective market launch and branding strategy, Internet technologies that provide fundamentally new opportunities for marketing strategy, as they provide access to global information resources, should be considered. According to the MPP Consulting Agency, by value, such a brand, Morshynskaya, has the highest position. But also, when creating a successful brand or promoting an existing one, you should pay attention to the positions of other brands that are present in the same segment of the market. This will avoid duplication of an existing brand in the market and its strategy for market promotion. That is why Ukrainian goods have a strong position in positioning their brand and promoting it in the European market. European integration processes will increase the opportunities for sales and promotion of national products. International legislation will help to protect the ideas of branding businesses and promote their development. Therefore, the value of branding in today's context is constantly increasing. European integration processes in Ukraine encourage Ukrainian manufacturers to update strategic plans, improve marketing policies and develop branding at enterprises, which facilitates the promotion of domestic products, in particular, to international markets. Further research in this area may concern the development of effective brand development systems for Ukrainian companies, taking into account the dynamics of international markets.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2020. – Вип. I-IІ (77-78). Економічні науки. – С.301-314. – 336 с.uk_UK
dc.subjectбрендuk_UK
dc.subjectbranduk_UK
dc.subjectбрендингuk_UK
dc.subjectbrandinguk_UK
dc.subjectбрендингова стратегіяuk_UK
dc.subjectbranding strategyuk_UK
dc.subjectміжнародний і національний брендuk_UK
dc.subjectinternational and national branduk_UK
dc.subjectЄвропейський союзuk_UK
dc.subjectEuropean Unionuk_UK
dc.subjectєвроінтеграціяuk_UK
dc.subjectEuropean integrationuk_UK
dc.subjectторгова маркаuk_UK
dc.subjecttrademarkuk_UK
dc.subjectІнтернетмаркетингuk_UK
dc.subjectInternet marketinguk_UK
dc.titleОсобливості управління брендинговими підприємствами в умовах євроінтеграціїuk_UK
dc.title.alternativeFeatures of Branding Enterprises Management under Conditions of European Integrationuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:82.15.23 Організація і керування підприємством



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.