Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1439
Title: Digital-маркетинг як інструмент антикризового розвитку суб’єктів господарювання
Other Titles: Digital Marketing as an Anti-Crisis Tool Development of Business Subjects
Authors: Вдовічена, Ольга Геннадіївна
Мітяєва, Тетяна Леонідівна
Корюгін, Андрій Валерійович
Keywords: digital-маркетинг
digital marketing
антикризовий розвиток
anti-crisis development
суб’єкт господарювання
economic entity
бізнес
business
цифрові технології
digital technologies
Issue Date: 2022
Publisher: Ефективна економіка. – № 12. – 2022.
Abstract: У статті розкрито особливості впровадження digital-маркетингу як інструменту антикризового розвитку суб’єктів господарювання. Визначено, що мета антикризового digital-маркетингу полягає у забезпеченні виробництва та продажі продукції з найсильнішим і стабільним попитом, ефективному виведенні її на ринок. Виявлено, що digital-маркетинг постійно змінюється та розвивається, тому важливо враховувати нові технології і тенденції та використовувати їх для свого бізнесу. Встановлено, що основою digital-маркетингу є набір цифрових інструментів, каналів, за допомогою яких маркетологи можуть швидко збирати інформацію про споживачів, їхні переваги та бажання, а також надавати покупцям інформацію про товари/послуги, які можуть їх зацікавити. З’ясовано, що digital-маркетинг – це окремий вид маркетингу, який становить собою процес, що включає сукупність дій, спрямованих на забезпечення взаємодії з цільовою аудиторією за допомогою цифрових технологій та каналів зв’язку, що відповідають за збільшення обсягу продажів, збільшення асортименту та номенклатури продукції (товарів, послуг) і збільшення обсягів споживання. Виокремлено види цифрових технологій, які використовуються для digital-маркетингу в контексту антикризового розвитку суб’єктів господарювання. Виявлено, що інструменти digital-маркетингу підвищують ефективність взаємодії зі споживачами, розширюючи можливості інформаційної підтримки суб’єктів господарювання, які вивчають ринок і знаходять нові ніші. Відзначено такі ефективні види digital-маркетингу, які сьогодні активно використовуються для антикризового розвитку суб’єктів господарювання, як реклама в соціальних мережах (SMO - Social Media Optimization), реклама сайтів суб’єктів господарювання, продукції в соціальних мережах (Facebook, YouTube, Instagram та ін.), контекстна реклама, таргетована реклама, розсилка електронною поштою, Track & Trace, крауд-маркетинг. Виявлено, що digital-комунікації та digitalмаркетинг дуже швидко розвиваються в Україні та формують тісний зв’язок між представниками бізнесу та споживачами. The article reveals the peculiarities of the implementation of digital marketing as a tool for anti-crisis development of economic entities. It was determined that the goal of anti-crisis digital marketing is to ensure the production and sale of products with the strongest and most stable demand, their effective introduction to the market. It was found that digital marketing is constantly changing and developing, so it is important to take into account new technologies and trends and use them for your business. It is established that the basis of digital marketing is a set of digital tools, channels with which marketers can quickly collect information about consumers, their preferences and desires, as well as provide buyers with information about goods / services that may interest them. It was found that digital marketing is a separate type of marketing, which is a process that includes a set of actions aimed at ensuring interaction with the target audience using digital technologies and communication channels, which are responsible for increasing the volume of sales, increasing the assortment and product nomenclature (goods, services) and increase in consumption volumes. The types of digital technologies used for digital marketing in the context of anti-crisis development of business entities are highlighted. It was found that digital marketing tools increase the effectiveness of interaction with consumers, expanding the possibilities of informational support for business entities that study the market and find new niches. Such effective types of digital marketing, which are actively used today for the anti-crisis development of business entities, are noted, such as advertising in social networks (SMO - Social Media Optimization), advertising of websites of business entities, products in social networks (Facebook, YouTube, Instagram etc.), contextual advertising, targeted advertising, e-mail distribution, Track & Trace, crowd marketing. It was found that digital communications and digital marketing are developing very quickly in Ukraine and form a close connection between business representatives and consumers.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1439
Appears in Collections:82.15.21.09 Маркетингова діяльність



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.