Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1426
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПетрішина, Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorНемировська, Оксана Вікторівна-
dc.contributor.authorЛошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна-
dc.date.accessioned2023-04-04T05:44:42Z-
dc.date.available2023-04-04T05:44:42Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationhttps://doi.org/10.25313/2520-2294-2022-12uk_UK
dc.identifier.otherУДК 339.138-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1426-
dc.description.abstractСучасні умови господарювання спонукають учасників ринку до розширення практики ведення бізнесу у цифровому просторі, що вимагає пошуку ефективних digital-інструментів маркетингових комунікацій. Під впливом глобального цифрового розвитку основи реалізації комунікаційної політики зазнають вагомих трансформацій. Авторами встановлено, що значення соціальних мереж як платформи для підтримки безперервного зв’язку учасників ринку в умовах цифровізації, а також інструментів забезпечення маркетингової комунікації продовжує стабільно зростати. Вже сьогодні кожен суб’єкт комерційних відносин отримує необмежені можливості щодо пошуку, продажу, купівлі товарів чи реалізації інших операцій із використанням соціальних мереж. Саме тому соціальні мережі варто вважати частиною маркетингової комунікаційної політики суб’єкта підприємництва, який прагне не лише зберегти рівень власної рентабельності, а й успішно конкурувати в умовах цифрових перетворень. Метою наукової статті є дослідження основ маркетингових комунікацій в умовах глобальних digital-трансформацій, зокрема особливостей і практики використання соціальних мереж у межах маркетингової комунікаційної стратегії. Дослідження здійснювалось із застосуванням методів порівняння, абстракції, аналізу та узагальнення. З’ясовано сутність маркетингових комунікацій в умовах цифровізації, розвитку digital-інструментів та технологій, розглянуто особливості сучасної маркетингової політики підприємств, тенденції застосування соціальних мереж суб’єктами що господарюють, як платформи для взаємодії зі споживачем чи з метою впливу на його вибір. Окреслено основні тенденції проникнення соціальних мереж у суспільне життя, визначено перспективи цифровізації маркетингових комунікацій суб’єктів що господарюють в умовах збереження динаміки розвитку ринку соціальних мереж. Modern business conditions encourage market participants to expand the practice of conducting business in the digital space, which requires the search for effective digital tools of marketing communications. Under the influence of global digital development, the foundations of communication policy implementation are undergoing significant transformations. The authors found that the importance of social networks as a platform for maintaining continuous communication of market participants in conditions of digitalization, as well as tools for ensuring marketing communication, continues to grow steadily. Already today, every subject of commercial relations receives unlimited opportunities to search, sell, buy goods or implement other operations using social networks. That is why social networks should be considered part of the marketing communication policy of a business entity that seeks not only to maintain its own level of profitability, but also to compete successfully in the conditions of digital transformations. The purpose of the scientific article is to study the basics of marketing communications in the conditions of global digital transformations, in particular, the features and practice of using social networks within the marketing communication strategy. The research was carried out using the methods of comparison, abstraction, analysis and generalization. The essence of marketing communications in the conditions of digitization, development of digital tools and technologies is clarified, features of modern marketing policy of enterprises, trends in the use of social networks by business entities as a platform for interaction with the consumer or to influence his choice are considered. The main trends of the penetration of social networks into public life are outlined, the prospects of digitization of marketing communications of business entities are determined in the conditions of maintaining the dynamics of the development of the social networks market.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherМіжнародний науковий журнал "Інтернаука". Економічні науки. Вип. 12 (68). 2022. С.55-63uk_UK
dc.subjectглобальна цифровізаціяuk_UK
dc.subjectglobal digitalizationuk_UK
dc.subjectсоціальні мережіuk_UK
dc.subjectsocial networksuk_UK
dc.subjectdigital- маркетингuk_UK
dc.subjectdigital marketinguk_UK
dc.subjectмаркетингова комунікаційна політикаuk_UK
dc.subjectmarketing communication policyuk_UK
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UK
dc.subjectmarketing communicationsuk_UK
dc.titleМаркетингові комунікації в умовах цифровізації: актуальні тенденції використання соціальних мережuk_UK
dc.title.alternativeMarketing Communications In The Conditions Of Digitalization: Current Trends In The Use Of Social Networksuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:82.15.21.09 Маркетингова діяльність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Маркетингові комунікації в умовах цифровізації. pdf.pdfОсновний текст482.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.