Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1421
Title: Створення та використання маркетингових стратегій для збільшення фінансової незалежності підприємства. просування продукції через соціальні мережі
Other Titles: Creation And Use Of Marketing Strategies To Increase The Financial Independence Of The Enterprise. Promotion Of Products Through Social Networks
Authors: Галан, Людмила Володимирівна
Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна
Keywords: споживач
consumer
уподобання
preferences
маркетинг
marketing
соціальні мережі
social networks
ланцюг постачання
supply chain
Issue Date: 2022
Publisher: Інвестиції: практика та досвід. 2022. Вип 4. С. 65–70.
Citation: http://www.investplan.com.ua/pdf/4_2022/13.pdf
Abstract: У сучасних реаліях основна рушійна сила в формуваннях ринку збуту — це маркетингові технології. З розвитком публічних інформаційних технологій нову роль отримують соціальні мережі в ланцюгах поставок, підприємства мають нові важелі контролю за цільовою аудиторією, що дозволяє синтезувати споживчі переваги. Соціальні мережі в наявності ланцюга надають широкий спектр якісної інформації, що дозволяє нам пропонувати споживачам товари та по слуги, в яких вони зацікавлені. Така адаптація досягнення з маркетингових технології минулих періодів еволюції маркетингу призводить до в нових ідей застосування середовища соціальних мереж, що приносить результати, які мають позитивний характер стимулювання збуту продукції. У статті розглянуто тенденції та особливості класичних маркетингових техніки в об'єднанні з мікросегментацією аудиторій соціальних мереж та адаптація їх результатів в ланцюг постачання. Профілювання пошуку — це двигун, який за своєю суттю допомагає просувати продукт, використовуючи найдосконаліший метод продукту просування — це соціальні мережі.У статті розглянуто тенденції та особливості впровадження маркетингових стратегій для збільшення фінансової незалежності підприємства, особливу увагу звернено на збільшення ланцюга поставок через просування продукції в соціальних мережах. In modern realities, the main driving force in the formation of the market — is marketing technology. With the development of public information technology, social networks are gaining a new role in the supply chain, companies have new levers of control over the target audience, which allows you to synthesize consumer benefits. Social networks in the chain provide a wide range of quality information that allows us to offer consumers products and services in which they are interested. This adaptation of the achievements of marketing technology past periods of the evolution of marketing leads to new ideas for the use of social networking environment that brings results that have a positive nature of sales promotion. The article considers the trends and features of classic marketing techniques in combination with microsegmentation of social network audiences and the adaptation of their results in the supply chain. Search profiling is an engine that essentially helps to promote a product using the most advanced method of product promotion — it's social networking. The article considers the trends and features of the implementation of marketing strategies to increase the financial independence of the enterprise, special attention is paid to increasing the supply chain through the promotion of products on social networks. Social networks in the modern sense are Internet services that are designed to form, reflect and organize social relations. Today, social networks are a special form of social integration, as a simultaneous process of communication and relationships between people, indirectly through the Internet. In this case, the social network acts as a social adaptation to the lack of live communication within the information society. Management of consumer behavior based on social technology has great potential not only as a process of synthesis of consumer preferences, the use of innovative marketing tools, psychological approaches, all this leads to achieving the goals of businesses (company, enterprise, corporation). there is a profit from the sale of products. The progress of social media continues in the supply chain. There are avalanche like complications not only with organizational forms, but also content, parameters with social and network impact on large social groups.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1421
Appears in Collections:06.81.55 Збут продукції, маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Створення та використання марктеингови х стратегій.pdfОсновний текст279.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.