Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1410
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВалецька, Тетяна Михайлівна-
dc.contributor.authorВалецький, Олександр Сергійович-
dc.date.accessioned2023-03-30T07:06:10Z-
dc.date.available2023-03-30T07:06:10Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.otherУДК 33477) (06)-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1410-
dc.description.abstractУ статті розглядаються принципи побудови навчально-методичних комплексів дисциплін дистанційної освіти та варіанти організації процесу дистанційного навчання. The author reviews the development principles for the study and methodological complexes of correspondent education disciplines and the variants of organizing the correspondent education process.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherНауковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. - Чернівці: АНТ Лтд, 2006. Вип.ІІ. Економічні науки. С.431-445.uk_UK
dc.subjectдистанційна освітаuk_UK
dc.subjectкогнітивна діяльністьuk_UK
dc.subjectпрограмно-технічні засобиuk_UK
dc.subjectтранспортне середовищеuk_UK
dc.subjectметодичне забезпеченняuk_UK
dc.subjectінтерактивне телебаченняuk_UK
dc.subjectвідеоконференціїuk_UK
dc.subjectсінхронна навчальна системаuk_UK
dc.subjectасинхронна навчальна системаuk_UK
dc.subjectфактор тьютораuk_UK
dc.subjectпрограмно-інформаційні системи комп'ютерного тренінгуuk_UK
dc.subjectсистеми лабораторного практикуму віддаленого доступуuk_UK
dc.subjectкомп'ютерні тренажериuk_UK
dc.subjectсистеми автоматизації професійної діяльностіuk_UK
dc.titleНавчально-методичні комплекси дисциплін дистанційної освіти як засіб відображення моделі дистанційної освіти та як її основоутворююча частинаuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:14.01.87.23 Дистанційне навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
НМКД ДН.pdf541.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.