Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1381
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВдовічен, Анатолій Анатолійович-
dc.contributor.authorВдовічена, Ольга Геннадіївна-
dc.date.accessioned2023-03-23T09:42:31Z-
dc.date.available2023-03-23T09:42:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherУДК 659.3:339.13-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1381-
dc.description.abstractУ навчальному посібнику викладені теоретично-методичні і практичні основи бренд-менеджменту. Розкриваються основні поняття, висвітлюються історичні етапи і концепції розвитку бренд-менеджменту, принципи, завдання, функції і сфери його використання вітчизняними та зарубіжними компаніями. На початку кожної теми наведено план та основні терміни і поняття, потім викладено навчальний матеріал, який необхідно засвоїти студентам для подальшої роботи. Запропонований навчальний посібник зручний та доступний у користуванні, дозволить студентам самостійно опановувати матеріал та працювати над його закріпленням, що позитивно вплине на результати навчання. Навчальний посібник рекомендований для студентів освітнього ступеня «бакалавр», спеціальностей 075 «Маркетинг», 073 «Менеджмент» денної, заочної та заочної зі скороченим строком форм навчання.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВдовічен А.А., Вдовічена О.Г., Бренд-менеджмент : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2019. 230 с.uk_UK
dc.subjectбренд-менеджментuk_UK
dc.subjectкласифікація брендівuk_UK
dc.subjectфункціїuk_UK
dc.subjectправові основи формування бренд-менеджментуuk_UK
dc.subjectархітектураuk_UK
dc.subjectпортфелі брендівuk_UK
dc.subjectсистема управлінняuk_UK
dc.subjectрозробка практичної структури брендівuk_UK
dc.subjectторговельна маркаuk_UK
dc.subjectфінансове забезпеченняuk_UK
dc.titleБренд-менеджментuk_UK
dc.typeBookuk_UK
Appears in Collections:82 Організація і управління (підручники / посібники)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
163.pdfОсновний текст5.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.