Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1381
Назва: Бренд-менеджмент
Автори: Вдовічен, Анатолій Анатолійович
Вдовічена, Ольга Геннадіївна
Теми: бренд-менеджмент
класифікація брендів
функції
правові основи формування бренд-менеджменту
архітектура
портфелі брендів
система управління
розробка практичної структури брендів
торговельна марка
фінансове забезпечення
Дата публікації: 2019
Видавництво: Вдовічен А.А., Вдовічена О.Г., Бренд-менеджмент : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2019. 230 с.
Короткий огляд (реферат): У навчальному посібнику викладені теоретично-методичні і практичні основи бренд-менеджменту. Розкриваються основні поняття, висвітлюються історичні етапи і концепції розвитку бренд-менеджменту, принципи, завдання, функції і сфери його використання вітчизняними та зарубіжними компаніями. На початку кожної теми наведено план та основні терміни і поняття, потім викладено навчальний матеріал, який необхідно засвоїти студентам для подальшої роботи. Запропонований навчальний посібник зручний та доступний у користуванні, дозволить студентам самостійно опановувати матеріал та працювати над його закріпленням, що позитивно вплине на результати навчання. Навчальний посібник рекомендований для студентів освітнього ступеня «бакалавр», спеціальностей 075 «Маркетинг», 073 «Менеджмент» денної, заочної та заочної зі скороченим строком форм навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1381
Розташовується у зібраннях:82 Організація і управління (підручники / посібники)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
163.pdfОсновний текст5.38 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.