Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1381
Название: Бренд-менеджмент
Авторы: Вдовічен, Анатолій Анатолійович
Вдовічена, Ольга Геннадіївна
Ключевые слова: бренд-менеджмент
класифікація брендів
функції
правові основи формування бренд-менеджменту
архітектура
портфелі брендів
система управління
розробка практичної структури брендів
торговельна марка
фінансове забезпечення
Дата публикации: 2019
Издатель: Вдовічен А.А., Вдовічена О.Г., Бренд-менеджмент : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2019. 230 с.
Аннотация: У навчальному посібнику викладені теоретично-методичні і практичні основи бренд-менеджменту. Розкриваються основні поняття, висвітлюються історичні етапи і концепції розвитку бренд-менеджменту, принципи, завдання, функції і сфери його використання вітчизняними та зарубіжними компаніями. На початку кожної теми наведено план та основні терміни і поняття, потім викладено навчальний матеріал, який необхідно засвоїти студентам для подальшої роботи. Запропонований навчальний посібник зручний та доступний у користуванні, дозволить студентам самостійно опановувати матеріал та працювати над його закріпленням, що позитивно вплине на результати навчання. Навчальний посібник рекомендований для студентів освітнього ступеня «бакалавр», спеціальностей 075 «Маркетинг», 073 «Менеджмент» денної, заочної та заочної зі скороченим строком форм навчання.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1381
Располагается в коллекциях:82 Організація і управління (підручники / посібники)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
163.pdfОсновний текст5.38 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.