Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1380
Title: Формування та управління брендинговими технологіями підприємств регіону в умовах євроінтеграції
Authors: 1. Access to Finance survey (2013). European Commission, Analytical Report, 151. URL: http://ec.europa.eu/DocsRoom/documents/7864/ 2. Andersen P.H., Kumar R. (2006). Emotions, trust and relationship development in business relationships: A conceptual model for buyer-sellerdyads. Industrial Marketing Management, № 35(4), pp. 522–535. 3. Association of European Border Regions. Manual de Cooperación Transfronteriza. 4ª edición (2014), Versión Beta (6.0). Asociación de Regiones Fronterizas Europeas (ARFE). Berlín, 2014., р. 579. URL: https://www.aebr.eu/en/ 4. Barnes B.R., Naudé P., Michell P. (2011). Exploring commitment and dependency in dyadic relationships. Journal of Business-to-Business Marketing, № 12, рр. 1–26. 5. Biedenbach G. (2012). Brand Building in the Business-to-Business Context: The Brand Equity Perspective. Umeå, Sweden. 66 p. 6. Dictionary of marketing terms. Official website of the American Marketing Association. URL: http://www.marketingpower.com/mg-dictionary.php 7. Elenurm, T., Alas, R. (2008). Impact of joining the European Union on competitive advantage according to the position of the company in the value chain. Problems and Perspectives in Management, № 6 (4), pp. 37-45. 8. European Commission. Growth / Internal market, industry, entrepreneurship and SMEs. URL: http://ec. europa.eu. 9. Erevelles S. (2008). The role of affect in marketing. Journal of Business Research, № 42, рр. 199–215. 10. Edited by A.Berezin, M.Bezpartochnyi, V.Chychun (2016). Formation strategy of economic structures: the tools and practices. In: Formation of strategy implementation mechanism for enterprise development. Riga: «Landmark» SIA. 254 p. 11. Gilliland D.I., Johnston W.I. (1997). Toward a model of business-to-business marketing communication effects. Industrial Marketing Management, № 26, рр. 15–29. 12. Hunter L,. Kasouf Ch., Seluch K. and Curry K. (2004). A Classification of business to business decisions. № 33, pp. 145–154. 13. Kothandaraman P., Wilson D. (2002). The Future of Competition. Industrial Marketing Management, № 30(4), pp. 379–389. 14. Lynch J., de Chernatony L. (2004). The power of emotion: Brand communication in business-to-business markets. Journal of Brand Management, № 11(5), pp. 403–419. 15. McQuiston D.H., Dickson P.R. (1991). The effect of perceived personal conse quences on participation and influence in or ganizational buying. Journal of Business Research, №23(2), pp. 159–178. 16. Mitchell P., King, J., Reast, J. (2001). Brand values related to industrial products. Industrial Marketing Management, №30(5), pp. 415–425. 17. Mudambi S.M., Doyle P., Wong V. (1997). An exploration of branding in industrial markets. Industrial Marketing Management, № 26, pp. 433–446. 18. Muzellec L., Doogan M., Lambkin M. K. (2003). Corporate Rebranding – An Exploratory Review. Irish Marketing Review, vol. 16, no. 2. 19. Kaczmarek, J., Stasiak, A., Wlodarczyk B. (2005). Produkt turystyczny. Warszava: Polskie Wydavnictvo Ekonomiczne, 389 p. 20. Roberts J., Merrilees B. (2007). Multiple roles of brands in business-to-business Services. Journal of Business & Industrial Marketing, № 22(6), pp. 410–417. 21. Stewart-Allen A. (2002). Working with Americans: How to Build Profitable Business Relationships. London: Pearson Education. Prentice Hall, 291 p. 22. The Charted Institute of Marketing. URL: www.cim.co.uk. 23. Vdovichen A., Vdovichena O., Chychun V. (2018). Managing the Advertising Activities in the System of Integrated Brand Promotion of an Enterprise. European Research Studies Journal. Volume XXI, Special Issue 2, рр. 124-136. URL: https://www.researchgate.net/publication/331787715_Managing_the_Advertising_Activities_in_the_System_of_Integrated_Brand_Promotion_of_an_Enterprise (ISSN: 1108-2976/SJR: 0,234) 24. Vdovichena O. (2017). Application of modern brand management strategies on the Internet. European Journal of Economics and Management. Praha 4 – Nusle. Berostav Družstvo. Vol.3. Issue 6, pp. 66-75. 25. Webster F.E. Jr., Keller K.L. (2004). A roadmap for branding in industrial markets. Brand Management. № 11(5), рр. 388–402. 26. Аверюшкіна Т.Е., Попов Е.В. (2008). Концептуальність інструментарія брендингу. Маркетинг. № 2. С. 121. 27. Агафонова Л. Г., Агафонова О. Є. Туризм, готельний та ресторанний бізнес. Ціноутворення, конкуренція, державне регулювання : [навч. посібник]. Київ : Знання України, 2002. 358 с. 28. Алькема В.Г, Коченко К.А. Брендингові стратегії в забезпеченні ефективності інноваційного підприємства. Вчені записки Університету «КРОК». 2014. Випуск 36. С. 196–204. 29. Аророва В. В. Інноваційно-проектний підхід управління змінами в маркетинговій діяльності на підприємстві. Управління проектами та розвиток виробництва : Зб. наук.пр. Луганськ: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2015. №2 (42). 30. Антонович Є. А., Максимова А. Б. Фірмовий стиль : навч.-методичний комплекс. Київ: НАКККіМ, 2012. 48 с. 31. Балабанова Л. В., Приходченко Я. В. Бренд-менеджмент підприємств на основі маркетингу : [навч. посібник]. Донецьк : ДонНУЕТ, 2011. 287 с. 32. Богомаз Н. В., Зозульов О. В. Метод інтегральної оцінки ставлення споживачів до торговельної марки. Маркетинг в Україні. 2002. №6. С. 30-33. 33. Боднараш І. Ребрендинг як напрям маркетингової стратегії підприємства. Збірник студентських наукових праць Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. 2020..Випуск XXVI. С. 21-24. 34. Боєнко О. Ю. Правові аспекти захисту бренда. Економіка і організація управління : збірник наукових праць. Вінниця: Дон НУ імені Василя Стуса, 2017. Вип. 1 (25). С. 77-85. URL: https://jeou.donnu.edu.ua/ article/view/3981. 35. Бозуленко О. Я., Бозуленко О. Ю. Сутність стратегічної діагностики підприємств у прикордонних регіонах в умовах маркетингу. Фінансове забезпечення розвитку малого та середнього бізнесу у прикордонних регіонах : матеріали Міжнародної наукової інтернет-конференції, м. Чернівці, 14 травня 2019 р. Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2019. С. 119-122. 36. Бойчук І.В. В2В маркетинг як сучасний напрям розвитку підприємств. Економіка і суспільство. Випуск № 18 / 2018. С. 272–279. 37. Кендюхов О. В., Ягельська К. Ю., Файвішенко Д. С. Бренд-менеджмент : [навч. посібник]. Донецьк : ДонНТУ, 2013. 459 с. 38. Вдовічен А. А., Вдовічена О. Г. Векторна орієнтація підприємств малого та середнього бізнесу в умовах ринкової інтеграції прикордонних регіонів. Фінансове забезпечення розвитку малого та середнього бізнесу у прикордонних регіонах: матеріали Міжнародної наукової інтернет-конференції, м. Чернівці, 14 травня 2019 року. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2019. С. 14-17. 39. Вдовічен А. А., Вдовічена О. Г. Бренд-менеджмент : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.]. Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2019. 321 с. 40. Вдовічена О. Г. Перспективи та прогнози розвитку виставково-ярмаркової діяльності в умовах економічної нестабільності: регіональний вимір. Актуальні проблеми економіки. Київ, 2015. Вип. №1(163). С. 232-242. ID Scopus 56677883800 41. Вдовічен А. А., Круглянко А. В. Проблеми диспропорційності розвитку регіонів: європейський досвід та його застосування в Україні. Актуальні проблеми економіки. Київ, 2015. Вип. №1(163). С. 220-232. ID Scopus 56677770100 42. Верстяк О. М. Досвід країн ЄС в розвитку малого та середнього бізнесу. Фінансове забезпечення розвитку малого та середнього бізнесу у прикордонних регіонах: матеріали Міжнародної наукової інтернет-конференції, м. Чернівці, 14 травня 2019 року. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2019. С. 82-84. 43. Вознюк О. Шляхи удосконалення брендингових стратегій в сучасних умовах. URL: http://naub.org.ua/?p=967 44. Гаркавенко С. С. Маркетинг : [підручник]. Київ : Лібра, 2008. 712 с. 45. Герасимчук В. Г. Маркетинг: теорія і практика : [навч. посібник]. Київ : Вища школа, 2009. 327 с. 46. Гевко О. Етапи розроблення стратегії брендингу. Галицький економічний вісник. 2011. № 1 (30). С. 185-197. 47. Гетьман О. О., Шаповал В. М. Економічна діагностика : [навч. посібник]. Київ, 2007. 307 с. 48. Гищук Р. Соціальні мережі як альтернатива удосконалення та управління туристично-екскурсійною діяльністю. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Чернівці, 2020. Вип. III (79). С. 115-128. 49. Гищук Р., Хитрова О., Крецький О. Квест-екскурсія як новий напрям розвитку туристичної привабливості та популяризації єврорегіону «Верхній Прут». Сучасний стан та перспективи розвитку туризму : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці, 2-4 травня 2018 р. Чернівці : ПВКФ «Технодрук», 2018. С. 74–76. 50. Поліщук Т. В. Особливості становлення та розвитку українських брендів (кінець ХХ – початок ХХІ ст.). Історія народного господарства та економічної думки України. 2008. Вип. 41. С. 153-162. URL: http://dspace.nbuv.gov.ua/bitstream/handle/ 123456789/9399/13-Polishchuk.pdf?sequence=1 51. Гуля Ю. В. Актуальні проблеми застосування теорії і практики маркетингу. Економічні науки. 2015. №5. С.229-235. 52. Данайканич О. В. Особливості управління та розвитку рекламної діяльності. Науковий вісник Ужгородського університету : зб. наук. пр. 2009. № 27. С. 16-25. 53. Джефкінс Ф. Реклама : [практ. посіб.] / пер. з 4-го англ. вид., доповнення і ред. Д. Ядіна. Київ : Т-во «Знання», 2001. 456 с. 54. Діджиталізація – це лишень початок. URL : https://day.kyiv.ua/article/ekonomika/ didzhitalizaciya 55. Долга Г. В. Управління брендинговими стратегіями на ринку туристичних послуг. Науковий погляд: економіка та управління (правонаступник наукового журналу «Вісник академії митної служби України). Серія: «Економіка». Дніпро : Видавничий дім «Гельветика», 2019. Випуск 4 (66). С. 60-67. 56. Дослідження поведінки онлайн-користувачів Consumer Barometer with Google. URL: https://www.consumerbarometer.com/en/trending. 57. Дутчак С. В., Дутчак М. В. Деякі аспекти виділення сегментів спеціалізованого туризму та їх стан на території Чернівецької області. Туристсько-краєзнавчі дослідження. Київ: Кармаліта, 1999. Вип. 2. С. 123–136. 58. Загородній А. Г., Вознюк Г. Л., Комарницький І. М. Торгівля, маркетинг, реклама : термінол. Словник / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т «Львів. політехніка». Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2011. 312 с. 59. Про рекламу : Закон України від 03.07.1996 р. № 270/96-ВР зі змінами і доповненнями № 1193-VII (1193-18) від 09.04.2014 р. URL: http://zakon2.rada.gov.ua. 60. Іванов Ю. Б., Іванова О. Ю. Стратегія формування конкурентних переваг підприємства в умовах інтенсивної конкурентної боротьби. Проблеми економіки. Харків : Видавничий Дім «ІНЖЕК», 2012. № 4. С. 121-128. 61. Івашова Н. В. Місце брендингу в сучасних маркетингових концепціях. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2011. № 4. Т. ІІ. С. 89-97. 62. Івашова Н. В. Формування бренд-орієнтованої системи управління комунікаціями промислового підприємства : дис.. … канд. економ. наук: 08.00.04. Суми, 2010. 232 с. 63. Івашова Н. В. Формування бренд-орієнтованої системи управління комунікаціями промислового підприємства : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04; Сум. держ. ун-т. Суми, 2010. 21 с. 64. Інновінг в туризмі : монографія / Мазаракі А. А., Мельниченко С. В., Михайліченко Г. І., Ткаченко Т. І. та ін.; за заг. ред. А. А. Мазаракі. Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2016. 532 с. 65. Інфляційний звіт НБУ. Оцінка впливу карантинних заходів на грошові перекази в Україну. URL: https://bank.gov.ua/admin_uploads/article/IR_2020-Q2.pdf?v=4 66. Інформація Адміністрації Державної прикордонної служби. URL: https://dpsu.gov.ua/ua/structure/administraciya-derzhavnoi-prikordonnoi-sluzhbi-ukraini/. 67. Іщук С. О. Конкурентні переваги промислового сектору регіону економіки України: регіональний вимір : монографія. ДУ «Інститут регіональних досліджень імені М.І. Долішнього НАН України»; наук. редактор д.е.н., проф. С. О. Іщук. Львів, 2018. 246 с. 68. Кифяк В. Ф., Кифяк О. В. Діджиталізація процесів розвитку туристичних дестинацій у західноукраїнських прикордонних регіонах. Вісник ТНЕУ. Тернопіль. 2020. №2. С. 162-173. 69. Кифяк В. Ф., Кифяк О. В. Інструментарій вирішення проблем західноукраїнських прикордонних областей в період економічної кризи. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Чернівці, 2020. Вип. 1-2. С. 110-124. 70. Колесніков А. П., Шульгат Н. І. Основні засади, механізми та можливості розвитку брендингу в Україні. Економіка та управління національним господарством. 2011. №5. С. 9. 71. Корецький М. Х., Дігтяр А. О., Дацій О. І. Стратегічне управління : навчальний посібник. Київ : Центр навчальної літератури, 2007. 240 с. 72. Корж Н. В., Басюк Д. І. Управління туристичними дестинаціями. Вінниця, 2017. 321 с. 73. Костюк В., Янчук Т. Стратегія формування конкурентних переваг. Галицький економічний вісник. 2019. № 3 (58). С. 115-120. 74. Котлер Ф., Пферч В. Бренд-менеджмент в В2В-сфері / пер. з англ. Е. В. Виноградової. Київ : Вершина, 2007. 432 с. 75. Кравців В. С. Розвиток транскордонного співробітництва : науково-аналітична доповідь / НАН України. ДУ «Інститут регіональних досліджень імені М. І. Долішнього НАН України»; наук. редактор В. С. Кравців. Львів, 2015. 52 с. 76. Круглянко А. В., Безродна С. М. Складові формування конкурентного середовища підприємства в умовах євроінтеграції. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Чернівці, 2019. № 3-4. С. 135-146. 77. Кузнецова І. О. Формування стійких конкурентних переваг: концептуальна модель. Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. Одеса: Одеський держ. екон. ун-т, 2010. Вип. 40. С. 68-71. 78. Лошенюк І. Р., Лошенюк О. В. Новітній маркетинговий інструментарій забезпечення розвитку підприємств прикордонного регіону. Фінансове забезпечення розвитку малого та середнього бізнесу у прикордонних регіонах : матеріали Міжнародної наукової інтернет-конференції. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2019. С. 124-127. 79. Майбутнє реклами: 4 ключові тенденції. By tracklam published November 7, 2017. Updated November 8, 2017. URL: https://blog.tracklam.com/Majbutnye-reklamy-4-klyuchovi-tendentsiyi/ 80. Офіційний сайт Всеукраїнської рекламної коаліції. Рекламний ринок : статистика. URL: http://www.adcoalition.org.ua/adv/statistics. Ukrainian advertising coalition. Advertising market: statistics. URL: http://www.adcoalition.org.ua/adv/statistics. 81. Мельник І. В. Бренд, брендинг, торгова марка як ключові терміни реклами. Наукові записки Інституту журналістики. 2010. Т. 39. С. 175-179. 82. Менеджмент туристичної індустрії / В. П. Руденко, В. Я. Вацеба, В. Н. Підгірна та ін. Чернівці: Рута, 2019. 503 с. 83. Міщенко А. П. Стратегічне управління : [навч. посібник]. Київ : Центр навчальної літератури, 2004. 336 с. 84. Найбільшого потрясіння українська економіка зазнає у другому кварталі – оновлені прогнози НБУ. URL: https://tsn.ua/groshi/naybilshogo-potryasinnya-ukrayinska-ekonomikazaznaye-u-drugomu-kvartali-onovleni-prognozi-nbu-1538784.html 85. Окландер М., Литовченко І. Комплекс інтернет-комунікацій у маркетингу. Маркетинг в Україні. 2008. № 3. С. 29-35. 86. Офіційний туристичний сайт міста Львова. URL : https://lviv.travel/. 87. Павленко А. Ф., Решетнікова І. Л., Войчак А. В. Маркетинг : [підручник]. Київ : КНЕУ, 2008. 600 с. 88. Писар М. Г. Значення бренду у діяльності підприємств. Реформування економіки України як фактор забезпечення сталого розвитку : матеріали ХІ Всеукраїнської наукової студентської інтернет-конференції, м. Чернівці, 21 грудня 2021 р. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2021. С. 36-38. 89. Поліщук Т. В. Перспективні напрямки розробки успішних брендів в Україні. Актуальні проблеми економіки. 2009. №7. С.129-137. 90. Полянко Г., Смиковчук Т. Роль брендингу в управлінні підприємством. Маркетинг як основа формування стратегії соціально-економічного розвитку прикордонного регіону : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці – м. Сучава, 11-12 листопада 2020 р. Чернівці, 2020. С 22-25. 91. Про затвердження Концепції створення та функціонування національної мережі міжнародних транспортних коридорів в Україні : Постанова Кабінету Міністрів України; Концепція від 04.08.1997 № 821 / Верховна Рада України. База даних «Законодавство України». URL: https://zakon.rada.gov.ua/go/821-97-%D0%BF 92. Про ратифікацію Угоди про фінансування Дунайської транснаціональної програми (Interreg V-B Danube – CCI 2014TC16M6TN001) : Закон України від 19 вересня 2018 року № 2554-VIII. Відомості Верховної Ради (ВВР). 2018. № 43. Ст. 348. 93. Пунін Ю. О. Особливості інтернет-маркетингу в секторі В2В. В2В Маркетинг : праці XII Всеукраїнської науково-практичної конф. Київ, 2018. С. 73–75. 94. Райс Е., Траут Дж. Маркетингові війни / пер. з англ. І. Коберник. Київ : Companion Group, 2006. 256 с. 95. Про схвалення Концепції розвитку цифрової економіки та суспільства України на 201–2020 роки та затвердження плану заходів щодо її реалізації : Розпорядження Кабінету Міністрів України № 67-p від 17 січня 2018 року. URL : https:// www.kmu.gov.ua/npas/pro-shvalennya-koncepciyi-rozvitku-cifrovoyi-ekonomikita-suspilstva-ukrayini-na-20182020-roki-ta-zatverdzhennya-planu-zahodiv-shodoyiyi-realizaciyi. 96. Роїк Д. Особливості соціальних мереж як засобу комунікації. Формування інструментів управління бізнесовими структурами у сучасних умовах : матеріали Вузівської наукової студентської інтернет-конференції, м. Чернівці, 7 квітня 2021 р. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2021. 203 с. 97. Політика згуртованості: посилення співпраці в Дунайському регіоні для спільного вирішення викликів. Сайт Європейської Комісії. URL: https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/mex_20_677 (дата звернення: 30.04.2020). 98. Єврорегіон «Верхній Прут». Сайт Чернівецької ОДА. URL: https://bukoda.gov.ua/page/group/206#page-791 99. Сайт Чернівецької торгово-промислової палати. URL: http://www.chcci.org.ua/. 100. Синергія програм транскордонного співробітництва та стратегій регіонального розвитку в Україні / Упоряд. Є. Романенко. Чернігів: Поліський фонд міжнародних та регіональних досліджень, 2018. 92 с. 101. Скиба І. І. Карпатський єврорегіон (1993 – 2013 рр.). Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Історія». 2013. Вип. 1 (30). С. 63–72. 102. Смотилевич Г. Фірмовий стиль як засіб ідентифікації компанії. Формування інструментів управління бізнесовими структурами у сучасних умовах : матеріали Вузівської наукової студентської інтернет-конференції, м. Чернівці, 7 квітня 2021 р.. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2021. С. 15-16. 103. Сто найдорожчих брендів України. URL: https://nv.ua/ukr/biz/markets/100-najdorozhchikh-brendiv-ukrajini-rejtinh-novoho-chasu-2508970.html 104. Урсакій Ю. А. Брендинг В2В ринків: значення та особливості формування. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: «Економіка і менеджмент». 2020. №42. C. 84-88. 105. Хамініч С. Ю. Характерні особливості брендингу на споживчому ринку України. 2012. URL:http://nbuv.gov.ua. 106. Харенко А. О. Моніторинг рекламного ринку України. Збірник наукових праць Уманського державного аграрного університету. 2009. Вип. 71. Ч. 2. С. 14–18. 107. Хитрова О. А. Брендингові технології як спосіб популяризації товарів. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Чернівці, 2019. Вип. ІІ (74). С.116–125. 108. Цифровий туризм з’явився в Чернівцях. URL : https://techtoday.in.ua/vodafonenews/cifrovij-turizm-z-yavivsya-v-chernivcyax-52834.html. 109. Чаплінський Ю. Б. Підходи до оцінки ефективності програми лояльності. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2021. Вип. ІІ. С. 54-65. 110. Через новий Бескидський тунель проходить 40 поїздів на день. URL: https://www.epravda.com.ua/news/2018/08/1/639227/. 111. Чичун В. А. Особливості управління брендинговими підприємствами в умовах євроінтеграції. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2020. Вип. 1-2 (77-78). С. 301-314. DOI: http://doi.org/10.34025/2310-8185-2020-1.77-2.78.26 112. Чичун В., Шупрудько Н. Бренд-менеджмент у діяльності підприємств регіону. Маркетинг як основа формування стратегії соціально-економічного розвитку прикордонного регіону : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Чернівці – Сучава, 11-12 листопада 2020 р. Чернівці, 2020. С. 33-35. 113. Шевченко О. Л. Сучасна концепція брендингу: різноманітність поглядів. Маркетингова освіта в Україні : матеріали V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції. Київ, 2021. С. 327-330. 114. Шульгіна Л. М., Лео М. В. Брендинг: теорія та практика (на прикладі об’єктів комерційної нерухомості) : [монографія]. Нац. техн. ун-т України «КПІ», Київ. нац. торг.-екон. ун-т, Європейський ун-т. Київ–Тернопіль : Астон, 2011. 266 с. 115. Шульгіна Л. М. Маркетинг підприємств туристичного бізнесу : [монографія]. Київ : КНТЕУ, 2005. 579 с. 116. Ястремська О. М., Тімонін О. М., Тімонін К. О. Бренди промислових підприємств: формування та ефективність використання : [монографія]. Харків: Вид. ХНЕУ, 2013. 244 с. 117. Яцентюк С. В. Формування сукупного капіталу бренду: особливості споживчої взаємодії бренду на ринку В2В. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки». 2014. Вип. 7. Част. 4. С. 41–45. 118. Яцюк Д. В. Брендингова політика і стратегія розвитку бренду: термінологічна невизначеність. Ефективна економіка. 2015. № 3. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3905
Вдовічен, Анатолій Анатолійович
Кифяк, Василь Федорович
Вдовічена, Ольга Геннадіївна
Лошенюк, Ірина Романівна
Чичун, Валентина Андріївна
Чаплінський, Юрій Богданович
Бозуленко, Олена Ярославівна
Зеленюк, Оксана Вікторівна
Хитрова, Ольга Аліківна
Круглянко, Андрій Вікторович
Урсакій, Юлія Анатоліївна
Долга, Галина Венедиктівна
Верстяк, Оксана Миколаївна
Гищук, Роман Миколайович
Пенюк, Валерія Олександрівна
Полянко, Галина Олегівна
Боднараш, Іустина Іллівна
Писар, Михайло Геннадійович
Роїк, Діана Миколаївна
Смотилевич, Галина Василівна
Вдовічен, Данило Анатолійович
Keywords: бренд-менеджмент
бренд-стратегії
управління бізнес-процесами
євроінтеграційні бізнес-процеси
брендингові технології
брендигові підприємства
програми лояльності
фірмовий стиль
конкурентоспроможність бренду
діджиталізація
Issue Date: 2023
Publisher: Формування та управління брендинговими технологіями підприємств регіону в умовах євроінтеграції : монографія / колектив авторів за загальною редакцією д.е.н., проф. Вдовічена А. А. Чернівці : Чернівецький торговельно-економічний інститут ДТЕУ, 2023. 108 с.
Abstract: У монографії представлено результати дослідження теоретичних положень та практичні рекомендації щодо формування, впровадження та управління брендинговими технологіями на підприємствах регіону. Зокрема, в роботі висвітлено теоретичні основи бренд-менеджменту, визначено роль брендингу і бренд-стратегії в управлінні підприємствами та окреслено інструменти їх формування на прикладі Чернівецької області як прикордонного регіону, здійснено аналіз управління євроінтеграційними бізнеспроцесами на підприємствах та забезпечення їх конкурентоспроможності на основі брендингових технологій. Видання буде корисним для науковців, представників органів місцевого самоврядування, фахівців, студентів та інших зацікавлених осіб.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1380
Appears in Collections:Монографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
164.pdfОсновний текст2.55 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.