Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1349
Title: Історія розвитку та тематичні групи англомовної термінології електронного навчання
Other Titles: History of Development and Thematic Groups of English-Language E-Learning terminology
Authors: Задорожна, Анна Дмитрівна
Гнатишена, Ірина Михайлівна
Keywords: англійська мова
English language
засіб номінації
means of designation
екстралінгвальні фактори
extralingual factors
сфера електронного навчання
e-learning sphere
Issue Date: 2022
Publisher: Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика - Том 33 (72) № 2, 2022. Частина 1, С. 136-140
Citation: УДК 811.111’373.46:378 DOI https://doi.org/10.32838/2710-4656/2022.2-1/23
Abstract: Статтю присвячено вивченню англомовної термінології сфери електронного навчання. В статті надається визначення поняття «термінологія сфери електронного навчання», з’ясовується історія походження англомовного терміна на позначення сфери e-learning, ана- лізуються факти історії появи та розвитку вказаної сфери та її термінологічної лексики в англійській мові, а також визначаються її ключові тематичні групи. Термін e-learning, що використовується нині для позначення галузі електронного навчання, а також слугує родовим стосовно усіх її інших термінів в англійській мові, з’явився в ній як засіб номінації нового способу навчання, що застосовувався при підвищенні кваліфікації робітників окремих комерційних компаній у США. Згодом вказаний термін розширив своє зна- чення, з’явились також його синоніми, що зумовлено розвитком сфери та її термінології. Під термінологією електронного навчання розуміємо сукупність слів і словосполучень, що використовуються для позначення професійних понять цієї сфери. Розвиток сфери елек- тронного навчання та її термінології в англійській мові спричинений появою та поширен- ням інноваційних технологій, появою нових понять і необхідністю їх позначення, зручністю та доступністю нової форми навчання та іншими екстралінгвістичними факторами. Англомовна термінологія сфери електронного навчання є тематично різнорідною. Її оди- ниці, об’єднані в тематичні групи, слугують засобами номінації освітніх установ; принципів, методів і стратегій електронного навчання; видів навчальної та викладацької діяльності, особливостей організації та управління навчальною та викладацькою діяльністю; навчаль- ного контенту сфери, програм, курсів та дисциплін електронного навчання; його техноло- гій, програмного забезпечення, платформ. Вказані тематичні групи є ключовими, їх одиниці позначають поняття категоріального апарату сфери електронного навчання, віддзеркалю- ючи особливості його організації. Аналізована сфера постійно розвивається, що зумовлює появу нових термінологічних одиниць і можливість їх подальшого тематичного угрупування. The article is devoted to the study of English-language e-learning terminology. Definition of the notion of «terminology of the sphere of e-learning» is given, history of emergence of the term e-learning is analyzed, facts from history of development of the sphere and its terminology in the English language are considered, thematic groups of its units are characterized in the article. The term e-learning using to denote corresponding sphere in the English language appeared as a means of designation of new way of learning, carried out in some commercial companies of the USA with the aim of reeducating of their employees. The meaning of this term was enriched later; it became a generic term for all other terminological units of the sphere in the English language. Synonymic units of the term appeared later due to the processes of development of the sphere and its terminology. The abovementioned layer of lexicon is viewed in the article a set of words and word combinations designating professional notions of the sphere of e-learning. Its development is conditioned by expansion of innovative technologies and necessity of naming of new notions of the sphere, its availability and convenience as well as some other extralingual factors. The English-language terminology of the sphere of e-learning is thematically heterogeneous. Terminological units of thematic groups of the sphere designate its stakeholders; educational institutions; e-learning principles, methods and strategies; its instructional and learning events; e-learning administration and management; e-learning resources and content; curricula, courses, programs of e-learning; as well as tools, software, programs of the sphere. The abovementioned thematic groups are viewed as key ones in the article because their units designate notions of categorical apparatus of the sphere, revealing peculiarities of its organization at the same time. The analyzed sphere is constantly developing. That is why new notions and units of their designation appear in the sphere and its terminology. Therefore it can be subjected to further grouping on the basis of thematic principle.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1349
ISSN: ISSN 2710-4664 (Online)
Appears in Collections:16.21.47.13 Термінологія

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23.pdf375.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.