Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1260
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГут, Любов Василівна-
dc.date.accessioned2021-11-19T07:13:44Z-
dc.date.available2021-11-19T07:13:44Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.issnУДК 338:48.5-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1260-
dc.description.abstractСучасний ринок послуг зв’язку характеризується наявністю великої пропозиції послуг для споживачів, що пов’язано з значними витратами.. Центри витрат і центри відповідальності в розрізі факторів виробництва дозволяють конкретизувати і персоніфікувати відповідальність за використання конкретних видів ресурсів і за розміри витрат на надання послуг зв’язку. Впровадження сучасного обладнання сприяє підвищенню якості електрозв’язку, зменшенню чисельності обслуговуючого персоналу і розміру виробничих площ, що дає суттєвий економічний ефект, зменшенню витрат на оплату праці, на проведення капітального та поточного ремонтів, і в кінцевому підсумку суттєвого зниження собівартості послуг зв’язку. Управління поточними витратами підприємств зв’язку спрямовано на застосування сучасних технологій, які сприяють зниженню поточних витрат, а саме цифрової телефонії. The modern market of communication services is characterized by the presence of a large number of services for consumers, which is associated with significant costs. Cost centers and liability centers in terms of factors of production make it possible to specify and personalize the responsibility for the use of specific types of resources and for the costs of providing communication services. The introduction of modern equipment contributes to improving the quality of telecommunication, reducing the number of staff and the size of production areas, gives a significant economic effect, reducing labor costs, carrying out capital and current repairs, and ultimately a significant reduction in the cost of services of the saint. Key words: current expenses, directions of cost reduction, tariffs for the provided communication services, automatic telephone exchanges.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherНауковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки. 2017. Випуск 28. Частина 1. С.88-94.uk_UK
dc.subjectпоточні витратиuk_UK
dc.subjectcurrent expensesuk_UK
dc.subjectнапрямки зниження витратuk_UK
dc.subjectdirections of cost reductionuk_UK
dc.subjectтарифи за надані послуги зв’язкуuk_UK
dc.subjecttariffs for provided communication servicesuk_UK
dc.subjectавтоматичні телефонні станціїuk_UK
dc.subjectautomatic telephone exchangesuk_UK
dc.titleПошук напрямків зниження витрат на підприємствах зв’язку (на прикладі Чернівецької філії ПАТ «Укртелеком»).uk_UK
dc.title.alternativeSearch of directions to reduce costs at telecommunscation enterprises (by the example of Chernivtsi branch of LTD “Ukrtelekom”)uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:06.81.45 Собівартість. Рентабельність. Прибуток. Ціноутворення на підприємстві



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.