Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1258
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГут, Любов Василівна-
dc.contributor.authorГиршкан, Руслана Русланівна-
dc.date.accessioned2021-11-19T07:00:15Z-
dc.date.available2021-11-19T07:00:15Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationURL: http://economyandsociety.in.ua/journals/19_ukr/1.pdfuk_UK
dc.identifier.issnУДК 336 DOI:https:/doi.org/10.32782/2524-0072/2018-19-1-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1258-
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості технології обслуговування й ефективності продаж VIP-клієнтам. Розглянуто еволюцію персонального обслуговування в банківських установах. Узагальнено основні напрями персонального обслуговування як юридичних, так і фізичних осіб – клієнтів банківських установ. In the article the features of service technology and sales effciency of VIP-clients are investigated. The evolution of personal service in banking institutions is considered. Generalized areas of personal service for both legal and natural persons – clients of banking institutions.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЕлектронне наукове фахове видання Мукачівського державного університету «Економіка та суспільство». 2018. Випуск 19. C.3-8uk_UK
dc.subjectринок банківських послугuk_UK
dc.subjectbanking services marketuk_UK
dc.subjectфінансові послугиuk_UK
dc.subjectfnancial servicesuk_UK
dc.subjectінноваціїuk_UK
dc.subjectinnovationsuk_UK
dc.subjectVIP банкінгuk_UK
dc.subjectVIP bankinguk_UK
dc.subjectПриват банкінгuk_UK
dc.subjectVIP bankinguk_UK
dc.titleРозвиток технології обслуговування і ефективного продажу VIP-клієнтам банківських продуктів.uk_UK
dc.title.alternativeDevelopment of technology of servise and effectice sale of VIP-custuimers of bank productsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:06.73.55 Банки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.