Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1250
Назва: Іноземний туризм як головна складова туристичної діяльності в прикордонному регіоні
Інші назви: Foreign Tourism as the Main Component of Tourism Activity in Cross-Border Region
Автори: Кифяк, Василь Федорович / Kyfiak, Vasyl / Kyfyak, Vasyl
Теми: туризм
tourism
міжнародний в'їзний туризм
international outbound tourism
туристичний регіон
tourist region
прикордонний регіон
cross-border region
Дата публікації: 2017
Видавництво: Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2017. – Вип. ІІІ (67). Економічні науки. – С. 72-83.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено вплив іноземного туризму на соціально-економічний розвиток прикордонного регіону, визначено його роль та місце в туристичній діяльності. На прикладі Івано-Франківської області встановлено передумови розвитку туризму та популярні туристичні місця й об’єкти в регіоні. Визначено чисельність обслугованих туристів і доходи суб’єктів туристичної діяльності від надання туристичних послуг та доходи від діяльності колективних засобів розміщення. Проаналізовано туристичні продукти, запропоновані на ринку туристичних послуг та політику сприяння розвитку туризму місцевих органів влади. Виявлено мотиви, якими керуються туристи, відвідуючи регіон. З метою встановлення наближеної до реальної чисельності туристів, що відвідали найбільш привабливі міста, проведено розрахунки та прогнозовано їх чисельність. The article investigates the influence of foreign tourism on the social and economic development of the cross-border region, and defines its role and place in tourism activity. Preconditions for the development of tourism, popular tourist destinations and objects of the area are studied on the example of Ivano-Frankivsk region. The number of tourists, which have been served, was counted, as well as incomes of tourists from the provision of tourist services and income from the activities of collective accommodation facilities have been investigated. The tourism products offered on the market of tourist services and the promotion policy of tourism development of local authorities are analyzed. The reasons why tourists visit the region are identified. In order to establish an approximate number of tourists, (which is almost close to the real data) visiting the most attractive cities were made calculations and their number are shown. Keywords: tourism, international outbound tourism, tourist region, cross-border region.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1250
Розташовується у зібраннях:71.37.75 Економіка, організація, управління, планування та прогнозування туризму



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.