Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1245
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКифяк, Василь Федорович-
dc.contributor.authorГлібка, Станіслав Васильович-
dc.date.accessioned2021-11-16T12:51:34Z-
dc.date.available2021-11-16T12:51:34Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.otherУДК 658:655.1-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1245-
dc.description.abstractУ статті акцентується увага на важливості прийняття управлінських рішень в умовах економічної та політичної кризи. На основі аналізу діяльності ТзОВ “Ант ЛТД”, зокрема, аналізу менеджменту підприємства, спостереження за роботою керівного складу, вимірювання затрат робочого часу на виконання певних операцій, аналізу кадрової політики підприємства та проведення експерименту, який передбачав вивчення змін продуктивності праці працівників при збільшенні навантаження та, відповідно, збільшенні оплати праці, сприяло виявленню особливостей управління підприємством. За результатами дослідження виділено особливості менеджменту в умовах кризи для всіх підприємств поліграфії. The article deals with importance of making managerial decisions under the conditions of economic and political crises. The set of activities of T3OB “Aнт ЛТД” was analysed. Among them: the analysis of enterprise management, supervising of line and staff activities, time-study for performing some special operations, analysis of the personnel policy, the changes of labour productivity of employees while increasing the working load and payment according to this were thoroughly studied. The results of the research cleared up the peculiarities of management of all polygraphic enterprises under the conditions of crisis.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2015. – Вип. IV. Економічні науки. – С. 88-96.uk_UK
dc.subjectменеджментuk_UK
dc.subjectmanagementuk_UK
dc.subjectкризаuk_UK
dc.subjectcrisisuk_UK
dc.subjectпідприємствоuk_UK
dc.subjectenterpriseuk_UK
dc.subjectуправлінські рішенняuk_UK
dc.subjectmanagerial decisionsuk_UK
dc.subjectаналізuk_UK
dc.subjectanalysisuk_UK
dc.subjectособливостіuk_UK
dc.subjectpeculiaritiesuk_UK
dc.subjectгалузьuk_UK
dc.subjectbranchuk_UK
dc.subjectполіграфіяuk_UK
dc.subjectpolygraphyuk_UK
dc.subjectефективністьuk_UK
dc.subjecteffectivenessuk_UK
dc.subjectфункціонуванняuk_UK
dc.subjectfunctioninguk_UK
dc.titleОсобливості менеджменту підприємств поліграфії в умовах кризиuk_UK
dc.title.alternativeFeatures of the Management of Printing Industry under Conditions of Crisisuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:06.81.12 Організація та управління. Планування на підприємстві

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2015 Особливості менеджменту підприємств поліграфії в умовах кризи.pdfОсновний текст191.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.