Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1227
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВдовічена, Ольга Геннадіївна-
dc.date.accessioned2021-11-14T09:19:59Z-
dc.date.available2021-11-14T09:19:59Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.otherУДК 675.023.25-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1227-
dc.description.abstractУ цій статті проводиться аналіз основних тенденцій розвитку світового та вітчизняного рекламного ринку. Досліджено особливості формування окремих сегментів медіа ринку та долю рекламної активності у цих сегментах. Визначено критерії вибору та залучення ефективних рекламоносіїв.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСуспільні трансформації в сучасному світі. Міжнародна науково-практична конференція. 5-9 листопада м. Сімферополь-Ялта 2013 р. Таврійський економічний науковий журнал – № 5. – 2013 р. 100 с.. С. 44-46uk_UK
dc.subjectрекламаuk_UK
dc.subjectрекламоносіїuk_UK
dc.subjectмедіаплануванняuk_UK
dc.subjectмедіа ринокuk_UK
dc.subjectрекламна активністьuk_UK
dc.titleТенденції формування рекламної активності в сегментах медіа ринкуuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:19.01.11 Сучасний стан і перспективи вивчення проблем масової комунікації, журналістики, засобів масової інформації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
34.pdfОсновний текст1.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.