Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1227
Назва: Тенденції формування рекламної активності в сегментах медіа ринку
Автори: Вдовічена, Ольга Геннадіївна
Теми: реклама
рекламоносії
медіапланування
медіа ринок
рекламна активність
Дата публікації: 2013
Видавництво: Суспільні трансформації в сучасному світі. Міжнародна науково-практична конференція. 5-9 листопада м. Сімферополь-Ялта 2013 р. Таврійський економічний науковий журнал – № 5. – 2013 р. 100 с.. С. 44-46
Короткий огляд (реферат): У цій статті проводиться аналіз основних тенденцій розвитку світового та вітчизняного рекламного ринку. Досліджено особливості формування окремих сегментів медіа ринку та долю рекламної активності у цих сегментах. Визначено критерії вибору та залучення ефективних рекламоносіїв.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1227
Розташовується у зібраннях:19.01.11 Сучасний стан і перспективи вивчення проблем масової комунікації, журналістики, засобів масової інформації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
34.pdfОсновний текст1.4 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.