Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1227
Название: Тенденції формування рекламної активності в сегментах медіа ринку
Авторы: Вдовічена, Ольга Геннадіївна
Ключевые слова: реклама
рекламоносії
медіапланування
медіа ринок
рекламна активність
Дата публикации: 2013
Издатель: Суспільні трансформації в сучасному світі. Міжнародна науково-практична конференція. 5-9 листопада м. Сімферополь-Ялта 2013 р. Таврійський економічний науковий журнал – № 5. – 2013 р. 100 с.. С. 44-46
Аннотация: У цій статті проводиться аналіз основних тенденцій розвитку світового та вітчизняного рекламного ринку. Досліджено особливості формування окремих сегментів медіа ринку та долю рекламної активності у цих сегментах. Визначено критерії вибору та залучення ефективних рекламоносіїв.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1227
Располагается в коллекциях:19.01.11 Сучасний стан і перспективи вивчення проблем масової комунікації, журналістики, засобів масової інформації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
34.pdfОсновний текст1.4 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.