Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1227
Title: Тенденції формування рекламної активності в сегментах медіа ринку
Authors: Вдовічена, Ольга Геннадіївна
Keywords: реклама
рекламоносії
медіапланування
медіа ринок
рекламна активність
Issue Date: 2013
Publisher: Суспільні трансформації в сучасному світі. Міжнародна науково-практична конференція. 5-9 листопада м. Сімферополь-Ялта 2013 р. Таврійський економічний науковий журнал – № 5. – 2013 р. 100 с.. С. 44-46
Abstract: У цій статті проводиться аналіз основних тенденцій розвитку світового та вітчизняного рекламного ринку. Досліджено особливості формування окремих сегментів медіа ринку та долю рекламної активності у цих сегментах. Визначено критерії вибору та залучення ефективних рекламоносіїв.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1227
Appears in Collections:19.01.11 Сучасний стан і перспективи вивчення проблем масової комунікації, журналістики, засобів масової інформації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
34.pdfОсновний текст1.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.