Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1225
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКифяк, Василь Федорович-
dc.date.accessioned2021-11-12T09:17:24Z-
dc.date.available2021-11-12T09:17:24Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.otherУДК 330. 47(076.5)-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1225-
dc.description.abstractОбґрунтовано роль маркетингової інформаційної системи для регіону та її функції. Проаналізовано рівні формування, напрямки інформаційних потоків та зв’язки між ними і визначено особливості та етапи формування маркетингової інформаційної системи регіону.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЗбірник наукових праць Подільського державного аграрно-технічного університету. - 2013. - Вип. 21. - С. 122-126.uk_UK
dc.subjectінформаціяuk_UK
dc.subjectуправлінняuk_UK
dc.subjectсистемаuk_UK
dc.subjectмаркетингова інформаційна системаuk_UK
dc.subjectрегіонuk_UK
dc.subjectрегіональні органи управлінняuk_UK
dc.titleОсобливості створення регіональної маркетингової інформаційної системиuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:06.54.51 Комп'ютеризація. Інформатизація. Економіка інформаційного обслуговування



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.