Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1225
Назва: Особливості створення регіональної маркетингової інформаційної системи
Автори: Кифяк, Василь Федорович
Теми: інформація
управління
система
маркетингова інформаційна система
регіон
регіональні органи управління
Дата публікації: 2013
Видавництво: Збірник наукових праць Подільського державного аграрно-технічного університету. - 2013. - Вип. 21. - С. 122-126.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано роль маркетингової інформаційної системи для регіону та її функції. Проаналізовано рівні формування, напрямки інформаційних потоків та зв’язки між ними і визначено особливості та етапи формування маркетингової інформаційної системи регіону.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1225
Розташовується у зібраннях:06.54.51 Комп'ютеризація. Інформатизація. Економіка інформаційного обслуговування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2013 Особливості створення регіональної маркетингової інформаційної системи.pdfОсновний текст848.45 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.