Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1225
Название: Особливості створення регіональної маркетингової інформаційної системи
Авторы: Кифяк, Василь Федорович
Ключевые слова: інформація
управління
система
маркетингова інформаційна система
регіон
регіональні органи управління
Дата публикации: 2013
Издатель: Збірник наукових праць Подільського державного аграрно-технічного університету. - 2013. - Вип. 21. - С. 122-126.
Аннотация: Обґрунтовано роль маркетингової інформаційної системи для регіону та її функції. Проаналізовано рівні формування, напрямки інформаційних потоків та зв’язки між ними і визначено особливості та етапи формування маркетингової інформаційної системи регіону.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1225
Располагается в коллекциях:06.54.51 Комп'ютеризація. Інформатизація. Економіка інформаційного обслуговування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2013 Особливості створення регіональної маркетингової інформаційної системи.pdfОсновний текст848.45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.