Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1225
Title: Особливості створення регіональної маркетингової інформаційної системи
Authors: Кифяк, Василь Федорович
Keywords: інформація
управління
система
маркетингова інформаційна система
регіон
регіональні органи управління
Issue Date: 2013
Publisher: Збірник наукових праць Подільського державного аграрно-технічного університету. - 2013. - Вип. 21. - С. 122-126.
Abstract: Обґрунтовано роль маркетингової інформаційної системи для регіону та її функції. Проаналізовано рівні формування, напрямки інформаційних потоків та зв’язки між ними і визначено особливості та етапи формування маркетингової інформаційної системи регіону.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1225
Appears in Collections:06.54.51 Комп'ютеризація. Інформатизація. Економіка інформаційного обслуговування



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.