Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1223
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКифяк, Василь Федорович / Kyfiak, Vasyl / Kyfyak, Vasyl-
dc.date.accessioned2021-11-12T09:04:51Z-
dc.date.available2021-11-12T09:04:51Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.otherУДК 65.012.32 (477)-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1223-
dc.description.abstractУ статті на основі дослідження, проведеного у туристичному підприємстві «Онікс тур» встановлено ключові факти аналізу внутрішнього середовища та чинники впливу зовнішнього середовища на діяльність підприємства. Визначено підходи до проведення ситуаційного аналізу та запропоновано матрицю SWOT-аналізуuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2013. – Вип. I (49). Економічні науки. – С. 200-205.uk_UK
dc.subjectтуристичне підприємствоuk_UK
dc.subjectвнутрішнє середовищеuk_UK
dc.subjectзовнішнє середовищеuk_UK
dc.subjectSWOT-аналізuk_UK
dc.titleSWOT-аналіз як інструмент дослідження внутрішнього середовища підприємстваuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:06.81.12 Організація та управління. Планування на підприємстві

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2013 SWOT-аналіз як інструмент дослідження внутрішнього середовища підприємства.pdfОсновний текст120.64 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.