Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1223
Назва: SWOT-аналіз як інструмент дослідження внутрішнього середовища підприємства
Автори: Кифяк, Василь Федорович
Теми: туристичне підприємство
внутрішнє середовище
зовнішнє середовище
SWOT-аналіз
Дата публікації: 2013
Видавництво: Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2013. – Вип. I (49). Економічні науки. – С. 200-205.
Короткий огляд (реферат): У статті на основі дослідження, проведеного у туристичному підприємстві «Онікс тур» встановлено ключові факти аналізу внутрішнього середовища та чинники впливу зовнішнього середовища на діяльність підприємства. Визначено підходи до проведення ситуаційного аналізу та запропоновано матрицю SWOT-аналізу
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1223
Розташовується у зібраннях:06.81.12 Організація та управління. Планування на підприємстві

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2013 SWOT-аналіз як інструмент дослідження внутрішнього середовища підприємства.pdfОсновний текст120.64 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.