Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1193
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВдовічена, Ольга Геннадіївна-
dc.contributor.authorДзундза, Тетяна Ігорівна-
dc.date.accessioned2021-11-09T07:21:54Z-
dc.date.available2021-11-09T07:21:54Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.otherУДК 339.1-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1193-
dc.description.abstractУ статті значна увага приділяється питанням ефективного формування портфеля брендів, що дозволить зберегти свої позиції у конкурентній боротьбі у перспективі. В результаті дослідження сформовано фактори, на які необхідно зважати при концепції брендингу на вітчизняному ринку. In the article considerable attention is paid to the issues of effective formation of a portfolio of brands, which will keep their positions in the competitive struggle in perspective. As a result of the research, factors that need to be taken into account in the branding concept in the domestic market are formed. В статье значительное внимание уделяется вопросам эффективного формирования портфеля брендов, что позволит сохранить свои позиции в конкурентной борьбе в перспективе. В результате исследования сформированы факторы, которые необходимо учитывать при концепции брендинга на отечественном рынке.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЖурнал Регіональна економіка та управління Номер 5 (18). м. Запоріжжя, ГО «Східноукраїнський інститут економіки та управління», 2017 р., - 186 с. С. 23-29uk_UK
dc.subjectбрендuk_UK
dc.subjectbranduk_UK
dc.subjectбрендuk_UK
dc.subjectбрендингuk_UK
dc.subjectbrandinguk_UK
dc.subjectбрендингuk_UK
dc.subjectпортфель брендівuk_UK
dc.subjectbrand portfoliouk_UK
dc.subjectпортфель брендовuk_UK
dc.subjectмоделі бренд-менеджментуuk_UK
dc.subjectbrand management modeluk_UK
dc.subjectмодели бренд-менеджментаuk_UK
dc.subject«персоніфікованість» брендуuk_UK
dc.subjectbrand “personality”uk_UK
dc.subject«персонификация» брендаuk_UK
dc.titleУправління портфелем бренду в сучасних ринкових умовахuk_UK
dc.title.alternativeBrand Portfolio Management in Modern Marketing Conditionsuk_UK
dc.title.alternativeУправление портфелем бренда в современных рыночных условияхuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:82.15.21.09 Маркетингова діяльність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
55.pdfОсновний текст573.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.