Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1193
Назва: Управління портфелем бренду в сучасних ринкових умовах
Інші назви: Brand Portfolio Management in Modern Marketing Conditions
Управление портфелем бренда в современных рыночных условиях
Автори: Вдовічена, Ольга Геннадіївна
Дзундза, Тетяна Ігорівна
Теми: бренд
brand
бренд
брендинг
branding
брендинг
портфель брендів
brand portfolio
портфель брендов
моделі бренд-менеджменту
brand management model
модели бренд-менеджмента
«персоніфікованість» бренду
brand “personality”
«персонификация» бренда
Дата публікації: 2017
Видавництво: Журнал Регіональна економіка та управління Номер 5 (18). м. Запоріжжя, ГО «Східноукраїнський інститут економіки та управління», 2017 р., - 186 с. С. 23-29
Короткий огляд (реферат): У статті значна увага приділяється питанням ефективного формування портфеля брендів, що дозволить зберегти свої позиції у конкурентній боротьбі у перспективі. В результаті дослідження сформовано фактори, на які необхідно зважати при концепції брендингу на вітчизняному ринку. In the article considerable attention is paid to the issues of effective formation of a portfolio of brands, which will keep their positions in the competitive struggle in perspective. As a result of the research, factors that need to be taken into account in the branding concept in the domestic market are formed. В статье значительное внимание уделяется вопросам эффективного формирования портфеля брендов, что позволит сохранить свои позиции в конкурентной борьбе в перспективе. В результате исследования сформированы факторы, которые необходимо учитывать при концепции брендинга на отечественном рынке.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1193
Розташовується у зібраннях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
55.pdfОсновний текст573.02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.