Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1189
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВдовічена, Ольга Геннадіївна-
dc.date.accessioned2021-11-09T07:06:19Z-
dc.date.available2021-11-09T07:06:19Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.otherУДК 332.145-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1189-
dc.description.abstractЕфективне функціонування виставкового бізнесу можливе лише за умов розв'язання низки проблемних питань і суперечностей, які на сучасному етапі супроводжують (стримують) його розвиток, що негативно позначається на соціально-економічній стабільності держави та регіонів. Увага зосереджена на обґрунтуванні загальних причин, що стримують ріст, та виявлені основних тенденцій розвитку виставково-ярмаркової діяльності. Effective functioning of exhibition business is possible only if addressing а number of problems and contradictions, which at the present stage accompanied (restrain) its development, which negatively affects the socio - economic stability of countries and regions. In this article focuses on the justification of common reasons that hamper growth, and identifying the main trends in the exhibition - fair activity. Эффективное функционирование выставочного бизнеса возможно лишь при условии решения ряда проблемных вопросов и противоречий, которые на современном этапе сопровождают (сдерживают) его развитие, что отрицательно сказывается на социально-экономической стабильности государства и регионов. Внимание сосредоточено на обосновании общих причин, сдерживающих рост, и выявлении основных тенденций развития выставочно-ярмарочной деятельности.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherНауковий вісник Чернівецького університету: Зб. наук. пр. Вип. 579-580. Економіка. – Чернівці: Чернівецький національний університет., 2012. – 176 с. – С.63 – 69.uk_UK
dc.subjectрозпорошення ринкуuk_UK
dc.subjectdispersion of the marketuk_UK
dc.subjectраспыление рынкаuk_UK
dc.subjectаудитuk_UK
dc.subjectaudituk_UK
dc.subjectаудитuk_UK
dc.subjectстратегія розвиткуuk_UK
dc.subjectstrategy developmentuk_UK
dc.subjectстратегия развитияuk_UK
dc.subjectекономічні суперечностіuk_UK
dc.subjecteconomic contradictionsuk_UK
dc.subjectэкономические противоречияuk_UK
dc.subjectнепрозорість ринкуuk_UK
dc.subjectlack of transparency of the marketuk_UK
dc.subjectнепрозрачность рынкаuk_UK
dc.titleСоціально-економічні суперечності та напрямки розвитку виставково-ярмаркового бізнесу в регіонах Україниuk_UK
dc.title.alternativeSocio-Economic Contradictions and Direction of Exhibition – Fair in the Region Ukraineuk_UK
dc.title.alternativeСоциально-экономические противоречия и направления развития выставочно-ярмарочного бизнеса в регионах Украиныuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:71.01.14 Комерційні питання, маркетинг, кон'юнктура, реклама

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18.pdfОсновний текст2.45 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.