Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1189
Title: Соціально-економічні суперечності та напрямки розвитку виставково-ярмаркового бізнесу в регіонах України
Other Titles: Socio-Economic Contradictions and Direction of Exhibition – Fair in the Region Ukraine
Authors: Вдовічена, Ольга Геннадіївна / Vdovichena, Olha
Keywords: розпорошення ринку
dispersion of the market
аудит
audit
стратегія розвитку
strategy development
економічні суперечності
economic contradictions
непрозорість ринку
lack of transparency of the market
Issue Date: 2012
Publisher: Науковий вісник Чернівецького університету: Зб. наук. пр. Вип. 579-580. Економіка. – Чернівці: Чернівецький національний університет., 2012. – 176 с. – С.63 – 69.
Abstract: Ефективне функціонування виставкового бізнесу можливе лише за умов розв'язання низки проблемних питань і суперечностей, які на сучасному етапі супроводжують (стримують) його розвиток, що негативно позначається на соціально-економічній стабільності держави та регіонів. Увага зосереджена на обґрунтуванні загальних причин, що стримують ріст, та виявлені основних тенденцій розвитку виставково-ярмаркової діяльності. Effective functioning of exhibition business is possible only if addressing а number of problems and contradictions, which at the present stage accompanied (restrain) its development, which negatively affects the socio - economic stability of countries and regions. In this article focuses on the justification of common reasons that hamper growth, and identifying the main trends in the exhibition - fair activity.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1189
Appears in Collections:71.01.14 Комерційні питання, маркетинг, кон'юнктура, реклама

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18.pdfОсновний текст2.45 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.