Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1152
Назва: Tendencies for the development of hotels in Ukraine under crisis situations
Інші назви: Тенденції розвитку готелів в Україні в умовах кризи
Автори: Palamarek, Karina
Bagrii, Konon
Теми: hotel enterprise
готельне підприємство
crisis
криза
management
менеджмент
hotel business
готельний бізнес
crisis management
кризовий менеджмент
analysis
аналіз
strategic management
стратегічний менеджмент
Дата публікації: 2020
Видавництво: MEST Journal, 15 January, 8(1), pp. 25-35
Бібліографічний опис: https://mest.meste.org/MEST_1_2020/15_04.pdf
Короткий огляд (реферат): Any economic crisis leads to increased risks, increased competition and deterioration of the financial position of many hospitality businesses. A weak hotel management system, inadequate customer relationships, and revenue management often trigger the crisis of the hotel business. The adverse economic environment is forcing hotel managers to revise their development strategy, namely, to optimize their operations by reducing costs and using marketing tools. Those enterprises that manage to reduce costs without losing the quality of the services provided are in the most demand and competitive in a crisis. Improving the quality of the hotel offer to the level of international standards, expanding markets and training specialists in accordance with the requirements of world standards is indispensable to ensure the development of tourism in the context of deepening relations between Ukraine and the European Union. The development strategy of the industry requires state financial support in the main areas: attracting tourists to selected target markets; bringing national standards, safety standards, quality of goods and services in line with international requirements. In the article, the authors form their own point of view on the efficiency of functioning of the hotel enterprise in a crisis. The authors study the main trends in the development of the hotel business; analyze the hotel business in Ukraine based on statistics and expert opinions. The methods of management of the hotel enterprise during the crisis are presented. The authors have developed a three-level model of functioning of hotel enterprises in Ukraine in times of crisis, which will help to improve the financial situation for managers and managers of hotel enterprises in times of crisis. Будь -яка економічна криза призводить до збільшення ризиків, посилення конкуренції та погіршення фінансового становища багатьох підприємств гостинності. Слабка система управління готелями, неадекватні відносини з клієнтами та управління доходами часто викликають кризу готельного бізнесу. Несприятливе економічне середовище змушує керівників готелів переглядати свою стратегію розвитку, а саме оптимізувати свою діяльність за рахунок зниження витрат та використання інструментів маркетингу. Ті підприємства, яким вдається знизити витрати, не втрачаючи якості наданих послуг, найбільш затребувані та конкурентоспроможні в умовах кризи. Підвищення якості готельної пропозиції до рівня міжнародних стандартів, розширення ринків та підготовка фахівців відповідно до вимог світових стандартів є незамінним для забезпечення розвитку туризму в контексті поглиблення відносин між Україною та Європейським Союзом. Стратегія розвитку галузі потребує державної фінансової підтримки в основних сферах: залученні туристів на обрані цільові ринки; приведення національних стандартів, стандартів безпеки, якості товарів та послуг у відповідність до міжнародних вимог. У статті автори формують власну точку зору щодо ефективності функціонування готельного підприємства в умовах кризи. Автори вивчають основні тенденції розвитку готельного бізнесу; аналізувати готельний бізнес в Україні на основі статистичних даних та висновків експертів. Представлено методи управління готельним підприємством під час кризи. Автори розробили трирівневу модель функціонування готельних підприємств в Україні в часи кризи, яка допоможе покращити фінансове становище керівників та керівників готельних підприємств у часи кризи
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1152
ISSN: 1984-6428
Розташовується у зібраннях:71.35.01 Загальні питання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15_04.pdfОсновний текст367.98 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.