Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1151
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВдовічена, Ольга Геннадіївна / Vdovichena, Olha-
dc.date.accessioned2021-11-04T07:51:18Z-
dc.date.available2021-11-04T07:51:18Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.otherУДК 338.46-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1151-
dc.description.abstractУ дисертації розроблено теоретико-методологічні і практичні основи дослідження виставково-ярмаркової діяльності як фактора соціальноекономічного розвитку регіону. Визначено місце виставково-ярмаркової діяльності в концепції факторів. Здійснено оцінку виставково-ярмаркової системи регіонів України як інфраструктурної підсистеми, як виду економічної діяльності, як сегменту маркетингових комунікацій. Досліджено вплив виставково-ярмаркової діяльності на виробництво товарів і послуг у регіоні та на якість життя його населення. Результати дослідження підтверджено статистичними методами, зокрема кореляційно-регресійним аналізом. Запропоновано ключові положення стратегії розвитку виставковоярмаркової діяльності в Україні. Здійснено моделювання впливу виставковоярмаркової діяльності на соціально-економічне зростання регіонів. Охарактеризовано проблеми та визначено пріоритетні завдання розвитку виставково-ярмаркової діяльності в Україні у регіональному вимірі. In dissertation theoretical-methodical and practical bases of research of exhibition-fair activity as a factor of socio-economic development of region are developed. Essence of exhibition-fair activity and feature of its influence on socioeconomic growth of region is studied. Place of exhibition-fair activity in conception of factors is determinated. The estimation of the exhibition-fair system of regions of Ukraine as an infrastructural subsystem, as to the type of economic activity, as to the segment of marketings communications is carried out. Influence of exhibition-fair activity on producing goods and services in a region and on quality of life of its population is investigated. Research results are confirmed by statistical methods, in particular, by a cross-correlation regressive analysis. Key positions of strategy of development of exhibition-fair activity are offered in Ukraine. The model of influence of exhibition-fair activity is carried out on socioeconomic growth of regions. Problems are described and foreground jobs development of exhibition-fair activity in Ukraine in the regional measuring are defined.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.05 – Розвиток продуктивних сил і регіональна економіка. – Державний вищий навчальний заклад «Ужгородський національний університет», Ужгород, 2012. – 22 с.uk_UK
dc.subjectвиставково-ярмаркова діяльністьuk_UK
dc.subjectexhibition-fair activityuk_UK
dc.subjectвиставкаuk_UK
dc.subjectexhibitionuk_UK
dc.subjectярмарокuk_UK
dc.subjectfairuk_UK
dc.subjectрегіонuk_UK
dc.subjectregionuk_UK
dc.subjectсоціально-економічний розвитокuk_UK
dc.subjectsocio-economic developmentuk_UK
dc.subjectмоделюванняuk_UK
dc.subjectmodeluk_UK
dc.subjectстратегічні завданняuk_UK
dc.subjectstrategic tasksuk_UK
dc.titleВиставково-ярмаркова діяльність як фактор соціально-економічного зростання регіонуuk_UK
dc.title.alternativeExhibition and fair activity as a factor of socio-economic growth of the regionuk_UK
dc.typeThesisuk_UK
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
93.pdfОсновний текст1.16 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.