Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1151
Title: Виставково-ярмаркова діяльність як фактор соціально-економічного зростання регіону
Other Titles: Exhibition and fair activity as a factor of socio-economic growth of the region
Authors: Вдовічена, Ольга Геннадіївна / Vdovichena, Olha
Keywords: виставково-ярмаркова діяльність
exhibition-fair activity
виставка
exhibition
ярмарок
fair
регіон
region
соціально-економічний розвиток
socio-economic development
моделювання
model
стратегічні завдання
strategic tasks
Issue Date: 2012
Publisher: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.05 – Розвиток продуктивних сил і регіональна економіка. – Державний вищий навчальний заклад «Ужгородський національний університет», Ужгород, 2012. – 22 с.
Abstract: У дисертації розроблено теоретико-методологічні і практичні основи дослідження виставково-ярмаркової діяльності як фактора соціальноекономічного розвитку регіону. Визначено місце виставково-ярмаркової діяльності в концепції факторів. Здійснено оцінку виставково-ярмаркової системи регіонів України як інфраструктурної підсистеми, як виду економічної діяльності, як сегменту маркетингових комунікацій. Досліджено вплив виставково-ярмаркової діяльності на виробництво товарів і послуг у регіоні та на якість життя його населення. Результати дослідження підтверджено статистичними методами, зокрема кореляційно-регресійним аналізом. Запропоновано ключові положення стратегії розвитку виставковоярмаркової діяльності в Україні. Здійснено моделювання впливу виставковоярмаркової діяльності на соціально-економічне зростання регіонів. Охарактеризовано проблеми та визначено пріоритетні завдання розвитку виставково-ярмаркової діяльності в Україні у регіональному вимірі. In dissertation theoretical-methodical and practical bases of research of exhibition-fair activity as a factor of socio-economic development of region are developed. Essence of exhibition-fair activity and feature of its influence on socioeconomic growth of region is studied. Place of exhibition-fair activity in conception of factors is determinated. The estimation of the exhibition-fair system of regions of Ukraine as an infrastructural subsystem, as to the type of economic activity, as to the segment of marketings communications is carried out. Influence of exhibition-fair activity on producing goods and services in a region and on quality of life of its population is investigated. Research results are confirmed by statistical methods, in particular, by a cross-correlation regressive analysis. Key positions of strategy of development of exhibition-fair activity are offered in Ukraine. The model of influence of exhibition-fair activity is carried out on socioeconomic growth of regions. Problems are described and foreground jobs development of exhibition-fair activity in Ukraine in the regional measuring are defined.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1151
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
93.pdfОсновний текст1.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.