Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1126
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГотинчан, Ірина Зіновіївна-
dc.date.accessioned2021-11-02T08:07:38Z-
dc.date.available2021-11-02T08:07:38Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationhttp://doi.org/10.34025/2310-8185-2021-1.81.11uk_UK
dc.identifier.otherУДК 378.018.43-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1126-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано сучасний стан дистанційної освіти в Україні. Використавши власний досвід впровадження дистанційного навчання у ВНЗ, висвітлено основні проблеми та переваги його використання в навчальному процесі. Досліджено перспективи впровадження дистанційної освіти у ВНЗ України. The article considers the tendencies of higher education development in modern conditions. The current state of distance education in Ukraine is analyzed. Using his own experience of implementing distance learning in higher education, the main problems and advantages of its use in the educational process are highlighted.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2021.Вип. 1(81). С. 155-166uk_UK
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UK
dc.subjectdistance learninguk_UK
dc.subjectдистанційна освітаuk_UK
dc.subjectdistance educationuk_UK
dc.subjectглобалізаціяuk_UK
dc.subjectglobalizationuk_UK
dc.subjectпринципи навчанняuk_UK
dc.subjectprinciples of learninguk_UK
dc.subjectперспективні напрямиuk_UK
dc.subjectperspective directionsuk_UK
dc.subjectперевагиuk_UK
dc.subjectadvantagesuk_UK
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UK
dc.subjectinformation technologiesuk_UK
dc.titleДистанційна освіта: сучасний стан, проблеми та перспективиuk_UK
dc.title.alternativeDistance education: current status, problems and prospectsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:14.01.87.23 Дистанційне навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Готинчан_Вісник ЧТЕІ.pdfОсновний текст223.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.